اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باقری در گفت‌و‌گو با فارس:

قدرت صبا برای قهرمانی بیشتر شده است / گاز را در قم مهار می‌کنیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال صبای قم گفت: در دیدار هفته یازدهم با گاز خوزستان کسب سه امتیاز هدف مهم ما است و با شناختی که از حریف داریم صد درصد برای کسب پیروزی تلاش می‌کنیم.

قدرت صبا برای قهرمانی بیشتر شده است / گاز را در قم مهار می‌کنیم

قدرت‌الله باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: پیش‌بینی ما از بازی با تیم فوتسال گاز خوزستان یک بازی آسان نسبت به دیدار هفته دهم با حفاری اهواز است، زیرا آنها تا پایان هفته دهم شرایط خوبی در جدول ندارند و با چهار امتیاز از 9 بازی در انتهای جدول هستند.

وی تصریح کرد: با این حال هیچ وقت نمی‌توان ضعیف‌ترین تیم‌ها را هم دست کم گرفت زیرا آنها بعد از باخت هشت بر صفر در مقابل گیتی پسند، نمی‌خواهند از ما هم این تعداد گل بخورند و به همین خاطر هیچ دلیلی برای آسان گرفتن این بازی وجود ندارد.

باقری یادآور شد: تیم ما با توجه به نتایج بسیار خوبی که از آغاز لیگ کسب کرده است، در حال حاضر روحیه خوبی دارد تا موفقیت‌های خود را تا پایان لیگ چهاردهم ادامه دهد، به همین خاطر برای گاز خوزستان حریفی جدی خواهیم بود و برای سه امتیاز بازی می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتسال صبای قم تاکید کرد: تیم ما در مقابل گاز خوزستان بهترین بازی خود را ارائه می‌کند چون هدفی جز بردن نداریم و نمی‌خواهیم برای قهرمانی و کسب سهمیه فوتسال باشگاه‌های آسیا به انتظار اتفاقات هفته‌های آتی بنشینیم.

وی با تاکید بر اینکه قدرت صبا حتی نسبت به قبل از تعطیلات لیگ برتر نیز بیشتر شده است، اظهار داشت: مقابل گاز خوزستان هم با اقتدار و هم با حواس و هوش بسیار زیاد بازی می‌کنیم تا بتوانیم در پنجمین دیدار خانگی خود در مسابقات لیگ برتر نیز به پیروزی برسیم.

باقری با اشاره به شرایط تیم فوتسال صبای قم برای مصاف هفته یازدهم با گاز خوزستان اضافه کرد: با توجه به نتایج خوب در 9 بازی قبل، در حال حاضر از لحاظ روحی در شرایط بسیار خوبی قرار داریم تا بازی پرقدرتی را در مقابل حریف قعرنشین خود به نمایش بگذاریم.

وی با اشاره به شناخت خود از تیم فوتسال گاز خوزستان، اضافه کرد: با اینکه معتقدم اگر لیگ تعطیل نمی‌شد هیچ تیمی جلودار ما نبود اما الان می‌گویم قوی‌تر از گذشته شده‌ایم و هنوز هم تیمی نمی‌تواند جلودار تیم فوتسال صبای قم باشد.

سرمربی تیم فوتسال صبای قم تاکید کرد: از هر نظر در شرایط بسیار خوب آمادگی قرار داریم و با توجه به تمرینات بسیار خوبی نیز که انجام داده‌ایم، آمادگی بازیکنان صبا برای ادامه بازی‌ها تا پایان نیم فصل بیشتر شده و قدرت تیم به مراتب افزایش یافته است.

دیدار صبای قم و گاز خوزستان از ساعت 16 عصر جمعه دهم آذر ماه در سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول