اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

برد جنجالی تیم کشتی داماش مقابل فولاد / داماش انتقام گاز را گرفت

خبرگزاری فارس: در رقابت‌های کشتی لیگ برتر باشگاه‌های کشور رقابت جنجالی بین دو تیم داماش بابل و فولاد ماهان سپاهاندر سالن سردار سجودی بابل برگزار شد که با برد تیم داماش به پایان رسید.

برد جنجالی تیم کشتی داماش مقابل فولاد / داماش انتقام گاز را گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، رقابت‌های کشتی لیگ برتر باشگاه‌های کشور در حالی برگزار شد که سهمیه مازندران در این رقابت‌ها شش تیم و دیگر استان‌ها دو تیم بوده که این بی‌برنامگی از فدراسیون در راس آن مدیریت لیگ است.

در رقابت‌های کشتی لیگ برتر باشگاه‌های کشور رقابت جنجالی بین دو تیم داماش بابل و فولاد ماهان سپاهان در حضور بیش از 5 هزار تماشاگر در سالن سردار سجودی بابل برگزار شد.

در قبل شروع این دیدار پر از تنش زارع‌نژاد مدیر فنی تیم فولاد ماهان با شکایت داشتن از عرض تشک به نماینده فدراسیون خواهان به تعویق افتادن این دیدار شد که مسئولان برگزارکننده با هماهنگی با ناظران و نماینده فدراسیون این مسابقه را برگزار کردند.

در وزن 55 کیلوگرم امید جلالی بهار کشتی‌گیر تیم فولاد ماهان بر یاسر حیدرقلی‌نژاد از تیم داماش غلبه کرد.

مسعود اسماعیل‌پور کشتی‌گیر المپیکی تیم صدرای داماش در وزن 60 کیلوگرم بر واسیل فدروشین غلبه کرد و نتیجه را به تساوی کشاند.

دیدار سوم و جنجالی وزن 66 کیلوگرم میان یگانه جعفری از فولاد ماهان و محمد یوسفی برگزار شد، محمد یوسفی پس از پیش گرفتن در امتیاز از حریف سپاهانی خود او را تحریک کرده تا او هم با مشت و لگد از حریف خواستار امتیاز شود و این عمل‌اش جو ورزشگاه را برهم زده و تشک کشتی مملو از بطری‌های آب شد.

این دیدار هم که بیشتر شبیه به کشتی کج بوده با سوت داور به سود میزبان به پایان رسید.

در وزن 74 کیلوگرم رضا افضلی دیگر کشتی‌گیر تیم ماهان موفق شد تا بر حریف مازندرانی خود ایمان محمدیان غلبه کند.

دیدار وزن 84 کیلوگرم میان مصطفی جوکار با تجربه و اسماعیل نجاتیان با پیروزی جوکار به پایان رسید تا دیدار سخت و نفس‌گیر دو کشتی‌گیر وزن 96 کیلوگرم میان حامد تاتاری از ماهان و عبدالسلام گادیسوف روس از داماش با پیروزی این حریف روسی به پایان رسد تا تمام فشار و نتیجه نهایی بر وزن 120 کیلوگرم خلاصه شود.

دیدار نهایی و پر تنش 120 کیلوگرم میان جعفر شمس ناتری کشتی‌گیر مازندرانی تیم مهمان و محمد آذرشکیب از داماش برگزار شد که با پیروزی محمد آذر شکیب این رقابت جنجالی به پایان رسد و داماش با اقتدار این دیدار جنجالی را ببرد و انتقام دیگر هم استانی خود گاز مازندران را بگیرد.

به گزارش فارس، با نیم نگاه به این رقابت‌ها متوجه ضعف زیاد فدراسیون کشتی به‌ویژه مدیریت لیگ می‌شویم چرا که این رقابت‌ها هیچ خروجی نداشته یعنی همانند فوتبال، والیبال و رشته‌های دیگر، قهرمان لیگ برتر کشتی ایران پس از پایان رقابت‌ها به هیچ لیگ آسیایی یا جهانی راه پیدا نمی‌کند که این ضعف بزرگ فدراسیون را مشهود می‌کند.

انتهای پیام/86003/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول