اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کنگره ملی شهیده ناهید فاتحی‌کرجو ـ 14

تمبر یادبود 7 هزار زن شهیده کشور در سنندج رونمایی شد

خبرگزاری فارس: تمبر یادبود 7 هزار زن شهیده کشور و اسناد سجلی شهیده ناهید فاتحی‌کرجو در سنندج رونمایی شد.

تمبر یادبود 7 هزار زن شهیده کشور در سنندج رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ظهر امروز در حاشیه برگزاری کنگره ملی 7 هزار شهیده استان کردستان با محوریت شهیده فاتحی‌کرجو در سنندج از این تمبر رونمایی شد.

رونمایی از تندیس این شهیده بزرگوار در سنندج و رونمایی از یادمان شهادت آن در روستای هشمیز، نامگذاری مدرسه‌ای به نام این شهید و رونمایی از اسناد سجلی و هویت از برنامه‌های جانبی کنگره 7 هزار زن شهیده کشور با محوریت ناهید فاتحی‌کرجو بود.

به گزارش فارس، در این کنگره که با حضور مسئولان کشوری و لشکری و خانواده شاهد در مجتمع امام خمینی(ره) شهر سنندج برگزار شد، صاحبان سه مقاله برتر مورد تجلیل قرار گرفتند.

شایان ذکر است مقاله‌های حسین عبدالملکی، رضا فراشبندی و محسن لطفی از بین 135 مقاله ارسالی به دبیرخانه کنگره به عنوان مقالات برتر معرفی و از آنان تجلیل شد.

شهیده ناهید فاتحی‌کرجو در سن 16 سالگی توسط گروهک منحله کومله در سنندج ربوده شد و پس از 11 ماه اسارت و شکنجه و آزار با سری تراشیده در روستای هشمیز از توابع سنندج به جرم دفاع از نظام و ایستادگی در برابر عدم اهانت به امام راحل به شهادت رسید.

انتهای پیام/79002/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول