اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خرمشهر در گفت‌وگو با فارس:

هیچ حمایتی از منطقه آزاد اروند مشاهده نمی‌شود/خرمشهر 2 شهردار دارد

خبرگزاری فارس: شهردار خرمشهر گفت: خرمشهر امروز به 2 بخش تقسیم شده، بخشی به شهرداری واگذار شده و بخش دیگری به منطقه آزاد، در هیچ‌کجا یک شهر 2 شهردار ندارد و متأسفانه منطقه آزاد هیچ ارتباط کاری با مدیریت شهری ندارد.

هیچ حمایتی از منطقه آزاد اروند مشاهده نمی‌شود/خرمشهر 2 شهردار دارد

محمد نظارت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار داشت: شهرداری شهر خرمشهر در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و در این راستا بیش از پیش نیازمند تعامل شهروندان است.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر تعامل و همکاری سازمان منطقه آزاد اروند با این ارگان مردمی و بخش‌های مختلف شهری تصریح کرد: در سال‌جاری هیچ‌گونه تعامل و حمایتی از سوی سازمان منطقه آزاد اروند با این شهرداری مشاهده نشده است.

عدم اختصاص اعتبارات همجواری به خرمشهر

شهردار خرمشهر ادامه داد: منطقه آزاد اروند هیچ ارتباط و همکاری با شهرستان‌های آبادان و خرمشهر ندارد و این امر را به صراحت تمام و کمال بیان می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: برخلاف سال‌های گذشته که اعتبارات همجواری به شهرستان خرمشهر تعلق می‌گرفت امسال شاهد هیچ حمایت و اختصاص اعتبار از سوی این سازمان نبوده‌ایم.

نامگذاری همه بخش‌های صنعتی و تجاری خرمشهر با نام منطقه آزاد اروند

نظارت ادامه داد: همه بخش‌های صنعتی و تجاری این شهرستان از جمله تأسیسات دریایی، اداره بندر، شهرک‌های صنعتی و ... با نام منطقه آزاد اروند نامگذاری شده و شهر نمی‌تواند هیچگونه سهمی از آن ببرد.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه تاکنون در راستای دیدار با مدیرعامل این سازمان و بیان مشکلات از طرف شهرداری اقداماتی صورت گرفته است، گفت: چند هفته‌ای ا‌ست که خواهان برگزاری نشست با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند هستیم اما تاکنون موفق به تحقق این امر نشده و هر روز با عذر و بهانه‌ای این نشست به تعویق می‌افتد.

شهردار خرمشهر ادامه داد: از سال 1387 که به این شهر آمدم تاکنون به‌دنبال این موضوع بودم که منطقه آزاد اروند را احیا کنم و ظرفیت‌های این سازمان را در راستای عمران و آبادانی هر چه بیشتر شهرهای همجوار به‌کار گیرم.

مردم در انتظار رونق و برکت بر سر سفره‌های خود هستند

نظارت خاطرنشان کرد: مردم گمان می‌کردند با شکل‌گیری سازمان منطقه آزاد اروند، دیگر مشکل اشتغال و درآمدزایی در شهر ندارند اما نه تنها هیچ‌کدام از این امور محقق نشد بلکه منطقه آزاد راهش را از مردم و شهرهای آبادان و خرمشهر کاملاً جدا کرد.

منطقه آزاد اروند با نیمچه تجارت در شلمچه، پرونده کاری‌اش را مسدود کرده است

شهردار خرمشهر با بیان اینکه منطقه آزاد اروند باید شهرهای آبادان و خرمشهر را آباد کند نه اینکه با نیمچه تجارتی در مرز شلمچه و چند پروژه عمرانی پرونده کاری خود را مسدود کند.

متضرر اصلی مردم هستند

وی همچنین عنوان کرد: خرمشهر امروز به 2 بخش تقسیم شده، بخشی به شهرداری واگذار شده و بخش دیگری به منطقه آزاد، در هیچ‌کجای دنیا یک شهر 2 شهردار ندارد.

نظارت در پایان اظهار داشت: در این میان تنها مردم هستند که از دوگانگی و دودستگی مدیریت در شهرها آسیب دیده و مشکلاتشان چندین برابر می‌شود.

انتهای پیام/ 72001/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول