اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد

جزئیات قتل دختر 17 ساله توسط همسرش / علت؛ نزاع خانوادگی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی محمودآباد جزئیات تازه‌ای درباره قتل دختر 17 ساله به نام «فریبا ـ ع» توسط همسرش بیان کرد.

جزئیات قتل دختر 17 ساله توسط همسرش / علت؛ نزاع خانوادگی

نعمت‌الله صلواتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس جزئیات بیشتری از حادثه قتلی که در آن مردی 21 ساله همسر 17 ساله خود را از پای درآورد و پس از مجروح کردن پدر و برادر همسرش متواری شد گفت.

وی تصریح کرد: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده علی‌رغم اعتراف ضارب مبنی بر وارد آوردن 8 ضربه چاقو بر بدن مقتول، آثار 21 ضربه بر روی بدن وی مشاهد شد که 2 ضربه بر روی گونه‌های مقتول از ضربات شدید بوده است.

فرمانده انتظامی محمودآباد افزود: حوالی ساعت 1.30 دقیقه صبح چهارشنبه قاتل با همراه داشتن چاقوی بزرگ به سمت خانه پدر همسرش روانه شد و پس از وارد شدن به خانه به اتاق همسرش رفت و با زدن ضربات متعدد وی را از پای درآورد.

وی ادامه داد: پدر همسر قاتل نیز با توجه به شنیدن صدای فریاد از خواب بیدار شد و پس از روبه‌رو شدن با قاتل مورد ضربه‌های چاقو به سر و بدنش قرار گرفت و برادر همسر قاتل نیز پس از آن توسط ضربه چاقو دامادش مجروح شد.

صلواتی با اشاره به انجام عمل جراحی بر روی بدن پدر و برادر همسر قاتل که در این حادثه جنون‌آمیز مجروح شده بودند، ابراز داشت: پدر همسر قاتل که «اباصلت ـ ع» ‌نام دارد در بیمارستان شهدای محمودآباد مورد عمل جراحی قرار گرفت که حال عمومی وی رضایت‌بخش است.

وی ادامه داد : برادر همسر قاتل نیز که «علی – ع‌» نام دارد به علت زخم عمیق ناشی از اصابت چاقو بر بدنش به بیمارستان 17 شهریور آمل منتقل شد که با بررسی صورت گرفته حال وی نیز خوب است.

فرمانده انتظامی محمودآباد مهم‌ترین علت وقوع این حادثه و حوادثی از این دست را کنترل نکردن عصبانیت به‌ویژه از سوی جوانان در مواقع فشار روانی عنوان کرد و گفت: بخشی از این مشکلات ناشی از عدم دخالت مناسب از سوی خانواده‌هاست و اگر در این حادثه بزرگترها چاره‌اندیشی می‌کردند، امروز شاهد بروز آن نبودیم تا چندین خانواده مصیبت زده و دچار مشکل شوند.

وی ضعف فرهنگی جامعه را نیز یکی دیگر از عوامل بروز حوادث تلخ دانست و افزود: حضور دانشجویان غیر بومی به‌ویژه در شهرهای کوچک فرهنگ‌های درست و غلط دیگر شهرها را به همراه می‌آورد و نوجوانان و جوانان به آسانی در دام برخی از مسائل ضد فرهنگی همچون اعتیاد، بی‌بند و باری و فساد می‌افتند.

صلواتی مشاوره توسط کارشناسان خبره مسائل اجتماعی را راه حلی مناسب برای فرهنگ‌سازی دانست و تصریح کرد: اگر این جوان توسط یک فرد آگاه و با تجربه مشاوره می‌شد، قطعا تصمیمی جنون‌آمیز نمی‌گرفت و شاهد از بین رفتن جوانی دیگر نبودیم.

فرمانده انتظامی محمودآباد در پایان خواستار توجه بیشتر خانواده‌ها نسبت به اعمال و رفتار فرزندانشان شد تا دیگر شاهد وقوع حوادث تلخ نباشیم.

انتهای پیام/86013/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول