اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی نزاع خانوادگی

مردی در محمودآباد همسر خود را به قتل رساند

خبرگزاری فارس: در پی نزاع خانوادگی مردی در محمودآباد یا ضربات چاقو همسر خود را از پای درآورد و پدر و برادر همسر خود را نیز مجروح کرد.

مردی در محمودآباد همسر خود را به قتل رساند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، بامداد امروز جوانی 21 ساله به دلیل اختلاف خانوادگی همسر خود را با ضربات چاقو از پای درآورد.

فرمانده انتظامی محمودآباد با تایید این خبر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در این شهرستان با بیان اینکه حادثه در ساعت 1.30 دقیقه بامداد امروز رخ داد بیان داشت: جوانی 21 ساله که عبدالله – ع نام داشت با توجه به اختلاف با همسر خود در یک اقدام جنون‌آمیز به منزل پدر همسرش رفت و با چاقو همسر خود را به قتل رساند.

نعمت‌الله صلواتی تصریح کرد: بر اساس اقرار ضارب، درخواست طلاق همسرش و پافشاری خانواده وی باعث این اقدام شد.

وی با اشاره به اینکه ضارب در اظهاراتش به هشت ضربه چاقو به بدن مقتول اقرار کرده است، گفت: بر اثر شدت جراحات وارده، مقتول در دم جان سپرد.

فرمانده انتظامی محمودآباد با اشاره به اینکه پدر همسر ضارب با شنیدن صدای فریاد مقتول از خواب بیدار شد و به سمت اتاق مقتول رفت، بیان داشت: ضارب ضرباتی را به بدن پدر همسر خود نیز وارد کرده است که هم‌اکنون در بیمارستان بستری است.

صلواتی همچنین از زخمی شدن برادر همسر ضارب نیز خبر داد و افزود: ضارب پس از وارد کردن ضربات چاقو به پدر همسر خود با برادر همسرش روبرو شد و آخرین ضربه را به بدن برادر همسر خود وارد کرد.

این مسئول حال عمومی پدر و برادر همسر قاتل را نسبتا مطلوب ارزیابی کرد و ابراز داشت: هم‌اکنون پدر همسر مقتول در اتاق عمل بیمارستان شهدای محمودآباد به ‌سر می‌برد.

وی با بیان اینکه حوالی ساعت 4 صبح فرد ضارب توسط ماموران انتظامی دستگیر شد، تصریح کرد: پرونده این فرد به مراجع قضایی برای صدور حکم ارسال شد.

انتهای پیام/86013/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول