اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم خبر داد

اجرای بیش از 30 برنامه در هفته اطلاع‌رسانی ایدز

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم از اجرای بیش از 30 برنامه آموزشی، مشاوره‌ای و اطلاع‌رسانی در هفته اطلاع‌رسانی ایدز خبر داد.

اجرای بیش از 30 برنامه در هفته اطلاع‌رسانی ایدز

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالحسین ناصری عصر امروز در جمع خبرنگاران افزود: اجرای برنامه‌های مشاوره‌ای، انجام آزمایشات داوطلبانه و حمایت‌های اجتماعی ایدز از استراتژی‌های جدید وزارت بهداشت است.

وی بیان داشت: در همین راستا برنامه‌های شبکه بهداشت دیلم با سه رویکرد آموزش و اطلاع رسانی، مشاوره و حمایت اجتماعی ایدز اجرا می‌شود.

ناصری تصریح کرد: ملوانان، آرایشگران، دانشجویان، کارکنان ادارات، دندانپزشکان، رابطین بهداشتی، دانش‌آموزان ، بهورزان و پرسنل نیروی انتظامی از جمله گروه‌های هدفی هستند که آموزش‌های لازم در خصوص پیشگیری از بیماری ایدز به آنان ارائه می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت دیلم مشاوره مردان و زنان با رفتار پرخطر، انجام آزمایش داوطلبانه در پایگاه مراقبت بهداشتی و مرزی بین ملوانان را از جمله برنامه‌های مشاوره‌ایی و حمایتی عنوان کرد.

وی نصب بنر و پلاکارد در سطح شهر، ارسال پیامک انبوه به مردم، چاپ مقاله در نشریات محلی، دیوارنویسی، تهیه و توزیع تراکت و توزیع جزوات و سی دی‌های آموزشی در خصوص بیماری‌های آمیزشی را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

انتهای پیام/66007/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول