اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بهشهر:

8.5 هکتار از مناطق سیل‌زده بهشهر نیازمند پاکسازی است

خبرگزاری فارس: شهردار بهشهر با اشاره به پاکسازی 95 درصدی این شهر گفت: هنوز 8.5 هکتار دیگر از مناطق سیل‌زده نیاز به پاکسازی دارند.

8.5 هکتار از مناطق سیل‌زده بهشهر نیازمند پاکسازی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، قاسم جعفری پیش ‌از ظهر امروز در شانزدهمین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران مازندران پیرامون سیل بهشهر اظهار داشت: با گذشت بیش از 6 هفته از وقوع سیل در بهشهر و با توجه به عمق خسارت‌های فراوان، هنوز مقداری از شهر پاکسازی نشده است.

وی افزود: با رایزنی‌هایی که انجام دادیم قرار است ماشین‌آلات و نیروی انسانی از تهران به منظور پاکسازی مزارع، باغات و حریم شهر به منطقه اعزام شوند.

شهردار بهشهر با اشاره به لزوم اصلاح هندسی رودخانه‌های داخل شهر خاطر نشان کرد: در اصلاح هندسی رودخانه‌ها دو بحث فنی و حقوقی داریم، مشکل فنی را می‌توان با تامین اعتبار یا بخشی از اعتبارات بودجه سالانه شهرداری حل کرد، اما بحث حقوقی را نمی‌شود، چرا که موضوع سند مالکیت و ساخت و سازهایی که قبلاً در مجموعه شهرداری نبود، اکنون وارد شده است.

وی افزود: فقط 25 درصد خانه‌های خسارت دیده دارای سند مالکیت و پروانه ساختمانی هستند و الآن هم با اهرم بسیار قوی برخورد می‌کنیم که ساخت و سازها باید با هدایت دفتر فنی باشد.

عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان بهشهر تصریح کرد: آزادسازی 27 کیلومتر از دو طرف مسیر 4 رودخانه خطرساز منطقه نیاز به 30 میلیارد تومان هزینه دارد.

شهردار بهشهر در پایان گفت: سیل اخیر 5/18 میلیارد تومان به تاسیسات شهری خسارت زد.

انتهای پیام/86001/ب/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول