اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

تهیه سند 5 ساله شهرداری مراحل پایانی را سپری می‌کند

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: سند بودجه سال آینده شهرداری مراحل پایانی تهیه و تدوین خود را سپری می‌کند و پیش‌بینی می‌کنیم بر اساس همین سند بودجه سال آینده تنظیم و به تصویب شورا برسد.

تهیه سند 5 ساله شهرداری مراحل پایانی را سپری می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری عصر امروز در جلسه مدیران سازمان‌ها و مناطق شهرداری در اردبیل اظهار داشت: شورای شهر و شهرداری اردبیل در کنار کارهای عمرانی و سخت‌افزاری در حوزه برنامه‌ریزی و نرم افزاری نیز اقدامات خوبی را آغاز کرده است که به ثمر نشستن آنها زمینه تحول جدی را فراهم می‌آورد.

وی با اشاره به اینکه با تدوین این سند قادر خواهیم بود هر چه سریع‌تر آن را در شورا مصوب کنیم، خاطرنشان کرد: قطعاً تدوین این سند سبب خواهد شد تا ما در برنامه‌ریزی‌های خود یک افق روشن و قابل اعتمادی را ترسیم کنیم.

شهردار اردبیل با اعلام اینکه حتی با لحاظ کردن این سند سرمایه‌گذاری‌ها و جذب منابع برای شهرداری صورت می‌گیرد، یادآور شد: مشاور تهیه سند قول داده است که تا آخر پاییز این سند را تهیه و برای تصویب در شورا در اختیار شهرداری قرار دهد تا ما بتوانیم مراحل مختلف تصویب و تایید آن را انجام دهیم.

بدری گفت: بر اساس همین سند ما در سه حوزه آسفالت‌ریزی، سرمایه‌گذاری و توسعه فضای سبز برنامه‌ریزی‌های کلانی را تدارک دیدیم تا بتوانیم هر سال به یک برآورد مطلوب در توسعه عمرانی و ترقی حوزه‌های شهری و خدماتی دسترسی پیدا کنیم.

این مسئول هزینه جاری شهرداری را بسیار سنگین و همراه با برخی اشکالات دانست و تاکید کرد: گاه ما تنها با تکیه بر منابع در‌آمدی تعیین شده کارهای عمرانی و اجرایی را انجام می‌دهیم در حالی که شهرداری باید به یک منبع در‌آمدی مستمر متصل باشد تا بتواند اهداف خود را محقق کند.

شهردار اردبیل بیان داشت: هم در جهت کاهش هزینه‌ها و هم ارتقای شاخص‌های خدمات‌رسانی فعالیت‌های متعددی به همراه برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت، بلند مدت و میان مدت در هدف‌گذاری‌های ما وجود دارد که امیدواریم در این زمینه بتوانیم به اهداف مورد نظر دسترسی پیدا کنیم.

بدری افزود: با تحقق 50 میلیارد تومان اعتبار کمکی دولت به شهرداری‌ها ما بخشی از طلب پیمانکاران را به همراه حجم کاری زیادی که در طول سال داشتیم می‌توانیم تسویه حساب کنیم تا در یک دورخیز واقعی بتوانیم در سال آینده بیش از ظرفیت امسال که تولید و پخش روزانه 2 هزار تن آسفالت بوده اهداف والاتری را محقق سازیم.

وی با اشاره به ضرورت اصلاح ساختاری در شهرداری اردبیل و روان‌سازی اراده خدمات به مردم تصریح کرد: برای اولین بار در کشور سند تحول اداری شهرداری اردبیل تهیه شده و ما قادر خواهیم بود بر اساس این سند اهداف و الگوهای کار و بستر خدمت‌رسانی صادقانه را فراهم آوریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل در پایان سخنان خود از اخذ گواهینامه ایزو 9001 توسط شهرداری اردبیل خبر داد و ابراز داشت: تلاش می‌کنیم تا پایان امسال در یکی از مناطق شهرداری اردبیل، شهرداری الکترونیکی را راه‌اندازی کنیم تا زمینه و بستر مناسب‌تری در ارائه کار و خدمات بیشتر فراهم آید.

انتهای پیام/62005/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول