اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون‌آباد:

واگذاری کار امروز به فردا در شهرداری جایگاهی ندارد

خبرگزاری فارس: شهردار فرون‌آباد با تاکید بر پیگیری و انجام سریع امور گفت: کار امروز را به فردا موکول کردن در مجموعه شهرداری جایگاهی ندارد.

واگذاری کار امروز به فردا در شهرداری جایگاهی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی بند علیان لحظاتی پیش در دیدار چهره به چهره با شهروندان گفت: کار امروز را به فردا موکول کردن در مجموعه شهرداری جایگاهی ندارد.

شهردار فرون‌آباد ضمن آرزوی قبولی عزاداری‌های ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و هفتاد و دو تن از یاران باوفایش، طی دیداری سه ساعته به مشکلات شهروندان در زمینه مسائل شهری رسیدگی و جهت رفع مشکلات مردم دستورات لازم را صادر کرد.

وی این دیدارها را در راستای تکریم ارباب رجوع و بررسی مسائل و مشکلات مردم عنوان کرد و گفت: هر هفته برنامه دیدار مردمی به صورت مداوم در ساختمان شهرداری فرون‌آباد برگزار می‌شود و شهروندان نیز می‌توانند به راحتی مسایل و مشکلات خود را با مدیریت شهری در میان بگذارند.

علیان بیان داشت: در این ملاقات‌ها آنچه اهمیت دارد بازگویی مشکلات از زبان مراجعان و یافتن راه حل مناسب است که راهنمایی‌های لازم صورت می‌گیرد.

این مسئول افزود: مدیران شهرداری نیز باید وقت بگذارند برای مردم و ملاقات‌های حضوری داشته باشند تا مردم در این دیدارها راحت مسائل خود را طرح کنند.

شهردار فرون‌آباد اضافه کرد: ممکن است در نشست‌های رسمی بسیاری از مسایل و مشکلات مردم به مسئولان منتقل نشود و اطرافیان ممکن است به درستی این مسایل را مطرح نکنند از این رو دیدارهای چهره به چهره بسیار لازم و ضروری است.

وی همچنین بر لزوم تسریع در کار مردم تاکید کرد و گفت: کار امروز را به فردا موکول کردن در مجموعه شهرداری جایگاهی ندارد، اگر کار امروز همین امروز انجام نشود موفقیت‌ها را از دست داده‌ایم.

وی ادامه داد: دوران خدمت کوتاه است و فرصت برای خدمتگزاری به مردم از دست می‌رود و امروز و فردا کردن فرصتی است که از دست می‌رود و فرصت خدمت باز نخواهد گشت.

این گزارش حاکی است، در این دیدار به مسایل و مشکلات 38 نفر از شهروندان رسیدگی شد.

انتهای پیام/2462/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول