اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرسی منطقه 4 کشور:

تأمین منابع پایدار، اولویت کاری شهرداری‌ها باشد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرسی منطقه 4 کشور با بیان اینکه مدیریت با انگیزه و با برنامه شرط اصلی برای اجرایی شدن برنامه‌های کیفی است، گفت: تأمین منابع پایدار درآمدی برای شهرداری باید به عنوان اولویت کارها قرار گیرد.

تأمین منابع پایدار، اولویت کاری شهرداری‌ها باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، اکبر عابدی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های شهر بهار با بیان اینکه با خرد جمعی می‌توان به توسعه دست یافت، اظهار کرد: مدیریت با انگیزه و با برنامه شرط اصلی برای اجرایی شدن برنامه‌های کیفی است.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان باید متخصص باشند و با شفافیت و ارتباط دو سویه مشتری‌مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند، تأکید کرد: تأمین منابع پایدار درآمدی برای شهرداری باید به عنوان اولویت کارها قرار گیرد.

رئیس سازمان بازرسی منطقه 4 کشور در ادامه سخنانش میزان موفقیت در شهر بهار را چشمگیر ارزیابی کرد و افزود: پروژه جزیره شادی که در 30 هکتار اجرایی خواهد شد از خدمات بی‌نظیر شهرداری بهار به شمار می‌رود که با جذب سرمایه‌گذار اقدامات مطلوبی صورت گرفته است.

شهردار بهار نیز یکی از اهداف شهرداری را ارائه خدمات مطلوب و جذب سرمایه‌گذار دانست و ابراز کرد: شهرداری بهار با هدف شناساندن شهر بهار و معرفی استعدادهای فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، برنامه‌ریزی لازم برای جذب سرمایه‌گذار به منظور انجام فعالیت‌های عمرانی و خدماتی در سطح شهر خدمات مطلوبی را انجام داده است.

علی‌اصغر شیری اضافه کرد: مجتمع تجاری رفاهی در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع و مجتمع خوابگاهی و آموزشی در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع در نظر گرفته شده که با جذب سرمایه‌گذار عملیات اجرایی آنها تا پایان سال آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: اعتبار امسال شهرداری بهار مبلغ 5.3 میلیارد تومان است که برای 20 پروژه در نظر گرفته شده است.

شهردار بهار ابراز داشت: تاکنون 13 پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 600 میلیون تومان اجرایی شده که می‌توان به عملیات آسفالت‌ریزی به مقدار 12 هزار تن، اجرای 5.7 کیلومتر جدول‌گذاری در سطح شهر، مرمت و بازسازی آب‌روهای سطح شهر، نصب آلاچیق در نقاط گوناگون شهر و اتمام عملیات سالن شهر بازی در مساحت یک هزار و 200 متر مربع با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال اشاره کرد.

شیری از آمادگی شهرداری بهار در فصل زمستان خبر داد و گفت: 12 دستگاه انواع ماشین‌آلات با وسایل و امکانات مورد نیاز و 25 نفر نیروی آموزش دیده برای فصل زمستان در شهر بهار در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/2499/ل/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول