اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آشخانه:

بدهی دستگاه‌ها به شهرداری‌ها مشکل‌ساز شده است

خبرگزاری فارس: شهردار آشخانه یکی از مهم‌ترین مشکلات شهرداری‌ها را بدهی دستگاه‌ها به مراکز خدمات‌رسان اعلام کرد و گفت: اکنون بدهی این دستگاه‌ها به شهرداری آشخانه معضلاتی را در بودجه ایجاد کرده است.

بدهی دستگاه‌ها به شهرداری‌ها مشکل‌ساز شده است

غلام‌رضا روحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مانه و سملقان اظهار کرد: هم‌اکنون دستگاه‌های مختلفی در آشخانه به خاطر ساخت و سازها به شهرداری بدهکار هستند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از مهم‌ترین منابع درآمدی شهرداری‌ها صدور پروانه ساختمانی است، افزود: به دلیل افزایش قیمت مصالح ساختمانی، روند ساخت و ساز در این شهر و دریافت مجوز کاهش یافته است.

روحانی با بیان اینکه شهرداری‌ها خودگردان بوده و از محل درآمدهای خود باید حقوق کارکنان را پرداخت کنند، گفت: این در حالی است که حقوق و مزایای کارکنان شهرداری امسال 20 درصد افزایش یافته و منابع درآمدی شهرداری‌ها با کاهش روبه‌رو بوده است.

وی بر پرداخت بدهی دستگاه‌های مانه و سملقان به شهرداری آشخانه تاکید کرد و افزود: پرداخت مطالبات شهرداری این مرکز خدمات‌رسان را در ارائه خدمات هر چه بیشتر یاری خواهد کرد.

شهردار آشخانه تصریح کرد: انجام فعالیت‌های عمرانی و توسعه خدمات شهری و زیباسازی منوط به درآمدهای شهرداری است که امسال وضعیت خوبی از این لحاظ ندارد.

به گزارش فارس، آشخانه مرکز شهرستان مانه و سملقان در 45 کیلومتری غرب بجنورد مرکز خراسان شمالی قرار دارد.

انتهای پیام/63002/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول