اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

10 هزار جلد کتاب فرهنگی در چهارمحال و بختیاری توزیع شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، 10 هزار جلد کتاب فرهنگی در چهارمحال و بختیاری توزیع شد.

10 هزار جلد کتاب فرهنگی در چهارمحال و بختیاری توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین گنجی بعد از ظهر امروز در کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این استان،  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از ضرورت‌های جامعه امروز عنوان کرد و اظهار داشت: برای این منظور و تحقق این هدف مهم باید همه دستگاه‌ها به ویژه دستگاه‌های فرهنگی باید به صورت جدی به میدان آمده و نقش آفرینی کنند.

وی تصریح کرد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان در سال گذشته برای برگزاری یادواره‌های شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افزون بر 600 میلیون ریال هزینه کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: این اداره‌کل همچنین برای حمایت از آثار مکتوب در حوزه ایثار و شهادت افزون بر 31 میلیون ریال اعتبار هزینه کرده است.

گنجی بیان داشت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این اداره‌کل بیش از 10 هزار جلد کتاب پیرامون دفاع مقدس در این استان توزیع کرده است.

دبیر کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت چهارمحال و بختیاری گفت: یک هزار و 500 بسته فرهنگی نیز با موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از سوی این اداره‌کل در استان چهارمحال و بختیاری توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: 500 جلد کتاب با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری توزیع شد.

گنجی افزود: برگزاری جشنواره تئاتر استانی ققنوس با موضوع ایثار، شهادت و دفاع مقدس، همکاری در برگزاری دهمین جشنواره تئاتر استانی بسیج و برگزاری دومین جشنواره تئاتر خیابانی با موضوع دفاع مقدس از دیگر فعالیت‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به شمار می‎رود.

انتهای پیام/68005/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول