اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد بهشهر:

اهدای 3000 جلد کتاب در بهشهر/ جای کتاب در سبد خانوارها خالی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر از اهدای 3 هزار جلد کتاب به مدارس و مراکز فرهنگی شهرها و روستاهای این شهرستان در فصل کتاب خبر داد.

اهدای 3000 جلد کتاب در بهشهر/ جای کتاب در سبد خانوارها خالی است

علی‌اصغر باباکوهی‌اشرفی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهشهر گفت: هر ساله به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و با هدف پاسخگویی به نیازمندی‌های اقشار مختلف جامعه در حوزه فرهنگی و معلومات عمومی، هزاران جلد کتاب به مراکز فرهنگی، مدارس، مساجد، دانشگاه‌ها و ... اهدا می‌شود.

وی افزود: امسال بیش از 3 هزار جلد کتاب طی دو دوره به مدارس و مراکز فرهنگی شهرستان بهشهر اهدا شد و احتمال می‌دهیم یک دوره دیگر هم با کمک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران، توزیع کتاب داشته باشیم.

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهشهر با بیان اینکه هنوز جای کتاب در سبد خانوارها به‌عنوان یک غذای روح خالی است خاطر نشان کرد: تاثیری که خواندن کتاب‌های مفید و متناسب بر افکار و اندیشه‌های انسان دارد و آن آرامش فکری و روحی که از مطالعه کتاب به انسان دست می‌دهد در هیچ دارو یا غذای آرام‌بخش و لذت‌بخشی نمی‌توان یافت.

وی افزود: در کتاب خواندن لذتی است که اگر فردی طعم آن را بچشد، همواره کتاب را به‌عنوان بخش جدانشدنی از زندگی خود قرار می‌دهد بطوریکه لذت آن نه‌تنها برای خودِ فرد بلکه در جامعه هم نمود پیدا می‌کند.

باباکوهی‌اشرفی در بخش دیگری از گفت‌وگو با فارس از برپایی نمایشگاه کتاب با عنوان «یاد یار ماندگار» در شهرستان بهشهر گفت و اینکه نمایشگاه مذکور از آغاز هفته کتابخوانی برپا شده و تا 22 آذر ماه دایر است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه و فروشگاه، بیش از 5 هزار عنوان کتاب از 200 ناشر به نمایش گذاشته شد.

به گزارش فارس، علاقمندان می‌توانند بین 9 صبح تا 9 شب به‌منظور بازدید و خرید کتاب از نمایشگاه کتاب بهشهر به خیابان امام (ره)- ساختمان پزشکان- طبقه همکف مراجعه کنند.

انتهای پیام/86001/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول