اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه آموزش ابتدایی آموزش و پرورش اصفهان خبر داد

کیفیت‌بخشی به آموزش در دوره ابتدایی با کاهش تنوع طرح‌های اجرایی

خبرگزاری فارس: رئیس گروه آموزش دوره ابتدایی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: کیفیت‌بخشی به مباحث آموزشی در دوره ابتدایی با کاهش و به حداقل رساندن تنوع طرح‌های اجرایی در این دوره تحصیلی امکان‌پذیر است.

کیفیت‌بخشی به آموزش در دوره ابتدایی با کاهش تنوع طرح‌های اجرایی

مجید گل‌بیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید با اجرای نظام 6+3+3 در سطح مدارس تحولات بسیاری در دوره ابتدایی ایجاد شده است، اظهار کرد: اما آموزش و پرورش استان با اجرای برنامه‌های منسجم و هدفمند همگام با این تحولات در امر آموزش دانش‌آموزان حرکت می‌کند.

وی کیفیت‌بخشی به مباحث آموزشی را در دوره ابتدایی امری مهم و ضروری دانست و افزود: در سال‌های گذشته تنوع طرح‌ها و برنامه‌های اجرایی در دوره ابتدایی به میزان بسیاری بوده است.

رئیس گروه آموزش دوره ابتدایی و پیش‌دبستانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه اما به حداقل رساندن تنوع طرح‌ها در این دوره تحصیلی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی نظام آموزشی استان در سال تحصیلی جدید تلقی می‌شود، تصریح کرد: درصدد سرمایه‌گذاری نسبت به کیفیت‌بخشی به مباحث آموزشی در دوره ابتدایی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه اجرای طرح ارزیابی عملی تخصصی در دوره ابتدایی یکی از مهم‌ترین راهکار‌های اجرایی نظام آموزشی استان در راستای افزایش کیفیت مباحث آموزشی در دوره ابتدایی به شمار می‌رود، اضافه کرد: این طرح در زمینه مباحث قرآنی، تولید نرم‌افزار الکترونیکی، استفاده و کار با اینترنت و ساخت وبلاگ اجرا می‌شود.

گل‌بیدی تاکید کرد: همچنین در سال تحصیلی جدید طرح مسابقه علمی معلمان و مربیان در دوره ابتدایی با هدف افزایش سطح علمی این افراد در سطح مدارس دوره ابتدایی استان اجرا می‌شود.

وی افزود: ارتقای مباحث آموزشی در دوره ابتدایی باید با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مطابقت داشته باشد،

انتهای پیام/63001/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول