اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد:

آماده همه‌گونه همکاری با فعالان اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد هستیم

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد آمادگی خود برای همکاری با فعالان اقتصادی را اعلام کرد و گفت: استاندار نیز به عنوان مسئول ارشد اجرایی از هیچ کمکی به فعالان اقتصادی مضایقه نمی‌کند.

آماده همه‌گونه همکاری با فعالان اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، داریوش دیودیده ظهر امروز در نشست با رؤسای مجمع امور صنفی در یاسوج اظهار کرد: در شهرستان بویراحمد 31 اتحادیه در 300 رشته فعالیت دارند که تاکنون از این تعداد واحدهای صنفی 7 هزار و 900 واحد به ثبت رسیده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید از پیشرفت‌های فناوری نهایت استفاده را داشته باشیم و در دنیای امروزه اکثر مردم دوست دارند بیشتر خریدها، سیستم مالی و... را از طریق اینترنت انجام دهند.

دیودیده تأکید کرد:‌ در رقابت‌های اقتصادی در سطح جامعه لازم و ضروری است که خود و بنگاه‌های اقتصادی را به سیستم‌های روز دنیا مجهز کنیم تا تمام برنامه‌ها و خدمات به روز در اختیار مردم قرار گیرد.

وی ابراز داشت: کالاهای تولید داخلی به نسبت از دیگر استان‌ها بیشتر بوده و محصولی که در سطح استان تولید می‌شود قیمت آن بسیار کمتر از کالاهای وارداتی از دیگر استان‌ها بوده و علت آن کاهش هزینه نگهداری، حمل و نقل و نگهداری است.

دیودیده عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد دارای پتانسیل‌های فراوانی برای پیشرفت اقتصادی است و کسانی که توانایی تولیدات داخلی را دارند حمایت و همکاری لازم با آنها را خواهیم داشت و در رأس امور استاندار آمادگی لازم برای همکاری با فعالان اقتصادی را دارد.

این مسئول گفت: برای جلوگیری از عوارض اصناف آلاینده باید بهداشت روانی مردم مد نظر قرار گیرد تا از میزان مشکلات و عوارض ناشی از آن کاسته شود و باید این اصناف را به محلی به دور از سطح شهر ساماندهی کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: جهت ساماندهی و بررسی معضلات موجود در جمعه بازار اقدامات لازم را اعمال و مطابق قانون برخورد می‌شود.

وی دیگر شرایط موجود برای اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد را حضور نماینده بویراحمد و دنا در کمیسیون صنعت، معدن و تجارت در مجلس عنوان کرد و متذکر شد: این نماینده اقدامات لازم و مضاعفی جهت فعالیت‌های اقتصادی برای این استان در کمیسیون دارد و امیدواریم در افقی روشن شاهد  بهره‌گیری لازم در این امر باشیم.

دیودیده در پایان اذعان داشت: فعالان اقتصادی باید خود در سطح بازار کنترل‌های لازم را داشته باشند تا نیازی به حضور حاکمیتی دستگاه‌های اجرایی نباشد.

انتهای پیام/2571/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول