اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تأمین اجتماعی آذربایجان غربی خبر داد

بخشودگی 10 تا 60 درصدی جرائم توسط تأمین اجتماعی آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تأمین اجتماعی آذربایجان غربی گفت: 10 تا 60 درصد جرائم کارفرمایان تا پایان آذر ماه توسط تأمین اجتماعی آذربایجان غربی مشمول بخشودگی می‌شود.

بخشودگی 10 تا 60 درصدی جرائم توسط تأمین اجتماعی آذربایجان غربی

رضا وجدانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: کارفرمایان تا پایان آذر ماه سال‌ جاری فرصت دارند بدهی‌های خود به شعب سازمان تأمین اجتماعی را پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه پرداخت بدهی‌ها از طرف کارفرمایان به سازمان تأمین اجتماعی تا پایان آذر ماه سال ‌جاری به صورت نقد و اقساط به ترتیب شامل 10 تا 60 درصد بخشودگی جرایم است گفت: بدهی‌های معوقه کارفرمایان شامل اصل حق بیمه، بیمه بیکاری و چهار درصد مستمری کارهای سخت و زیان‌آور است.

مدیرکل تأمین اجتماعی آذربایجان غربی افزود: عملکرد مطلوب اداره کل تأمین اجتماعی آذربایجان غربی سبب افزایش درآمد این اداره نسبت به هزینه‌ها شده است.

وجدانی افزایش تعداد بیمه‌پردازان نسبت به مستمری‌بگیران آذربایجان غربی را یکی از موفقیت‌های چشمگیر اداره کل تأمین اجتماعی آذربایجان غربی برشمرد و تصریح کرد: عدم تأخیر در پرداخت‌های کوتاه مدت و بلند مدت، صرفه‌جویی در مقرری بیمه بیکاری و تعامل با کارفرمایان و کارگران از سایر برنامه‌های عملیاتی موفق این اداره کل است.

وی با اشاره به وصول مطالبات اداره کل تأمین اجتماعی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: ما با اجرای برنامه‌های متعدد و کارشناسانه رشد بیمه‌ای و افزایش درآمد در آذربایجان غربی را به دست آورده‌ایم.

انتهای پیام/61001/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول