اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار نور خبر داد

پرداخت 50 درصد تسهیلات مصوب با تایید تامین اجتماعی

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار نور گفت: پرداخت بیش از 50 درصد تسهیلات مصوب با ارائه بیمه‌نامه و تایید تامین اجتماعی است.

پرداخت 50 درصد تسهیلات مصوب با تایید تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، احمد محمدی صبح امروز در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی با تاکید بر جلوگیری از انحراف در واگذاری تسهیلات این بخش بیان داشت: بانک‌ها از پرداخت نیمی از تسهیلات مصوب کارگروه تا ارائه بیمه‌نامه و لیست افراد بیمه شده با تایید تامین اجتماعی خودداری کند.

معاون فرماندار نور بیان داشت: چون تسهیلات این بخش یارانه‌ای است، به دریافت‌کنندگان تسهیلات تذکر داده شود که پرداخت یارانه تسهیلات منوط به اشتغال دائم افراد و معرفی نامه بیمه شده با تایید تامین اجتماعی شهرستان است.

محمدی تاکید کرد: مسیر واگذاری تسهیلات و نحوه اجرا همواره بررسی و در واگذاری امکانات به اولویت‌ها توجه جدی شود تا هدف اصلی طرح محقق شود.

وی با اشاره به اینکه اشتغال دائم افراد یکی از اهداف اصلی طرح است، ابراز داشت: در هنگام تایید تسهیلات در کارگروه توسعه، تعداد شغل، تعداد بیمه شده، تعداد شاغلان در طرح‌های ارائه شده کاملا بررسی و از تسهیلات‌گیرنده تعهد محضری اخذ شود تا به تعهدات خود در طرح به ویژه در بحث اشتغال عمل کند.

این مسئول افزود: قریب به اتفاق متقاضیان اخذ تسهیلات در بخش اصلاح باغات برداشت نادرست دارند و هرس کردن معمول سالیانه را به عنوان اصلاح باغ معرفی می‌کنند که لازم است توجیه شوند هدف از اصلاح باغات، اصلاح گونه‌های درختی، حذف درخت‌های قدیمی با عمر بالا، آفت‌زده و کم‌بازده، جایگزینی گونه‌های اصلاح شده مرغوب و سازگار با محیط با بازدهی بالا، ایجاد و افزایش درخت و باغات است.

محمدی از متقاضیان تسهیلات توسعه بخش کشاورزی خواست تا در ارائه طرح‌ها منطقی‌تر باشند و از ارائه طرح‌های تکراری و غیرمنطقی با موضوع تسهیلات خودداری کند.

معاون فرماندار نور از اعضای کارگروه خواست تا با بررسی بیشتر و بازدید سریع از طرح‌های پیشنهادی نسبت به جذب کامل اعتبارات بخش توسعه کشاورزی از ادارات کل خود پیگیری جدی داشته باشند تا بتوان پاسخگوی نیاز مردم و منطقه بود.

انتهای پیام/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول