اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای امر به معروف خراسان شمالی مطرح کرد

تشکیل نظام جمهوری اسلامی بزرگترین معروف قرن

خبرگزاری فارس: دبیرستاد احیای امربه معروف خراسان شمالی از تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران وبه اهتزار در آمدن پرچم مقدس نظام اسلامی در جا جای کشور به عنوان بزرگترین معروف قرن حاضر یاد کرد.

تشکیل نظام جمهوری اسلامی بزرگترین معروف قرن

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد حسینعلی یوسفعلی‌زاده بعد از ظهر امروز در جمع مدیران  خراسان شمالی گفت: با انقلاب اسلامی یزیدیان کنار زده شده و نظام بر خواسته از اراده مردم مبتنی بر دین تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه اکنون نظام جمهوری اسلامی الگوی مقاومت و ایستادگی کشورها قرار گرفته است تصریح کرد:طی جنگ اخیر رزمندگان مقاومت در غزه با تکیه بر این روحیه شاهد پیروزی آنان علیه صهیونیست‌ها بودیم.

دبیر ستاد احیای امر به معروف خراسان شمالی با اشاره به اینکه در حوزه فریضه امر به معروف و نهی از منکر طی سال‌های پس از تاسیس این استان  فعالیت‌های جدی انجام شده است گفت: خوشبختانه این استان جزو معدود استان‌های طرح تذکر لسانی بوده که اقدامات موثری برای پیشبرد این فریضه انجام شده است.

به گفته وی بر اساس ارزیابی‌های انجام شده خراسان شمالی استان پیشتاز در اجرای طرح تذکر لسانی است.

یوسفعلی‌زاده با تاکید بر ترویج ارزش‌های معنوی و این فریضه در جامعه تصریح کرد: این فریضه الهی کار کوچکی نیست و با احیای آن جامعه از بسیاری مشکلات پاک خواهد شد.

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه سالار شهیدان برای پیشبرد این فریضه از خویش و اهل بیت مایه گذاشت، یادآور شد: باید به اهداف و فلسفه قیام سالار شهیدان توجه و از آن درس بگیریم.

انتهای پیام/63002/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول