اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عشرت شایق در گفت‌وگو با فارس:

پیروزی مردم فلسطین در رویدادهای آینده منطقه تاثیرگذار خواهد بود

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: قبول آتش‌بس و پذیرش شروط مبارزان فلسطینی از سوی رژیم صهیونیستی، پیروزی دیگری برای مقاومت فلسطین است و این موفقیت در رویدادهای آینده منطقه تاثیرگذار خواهد بود.

پیروزی مردم فلسطین در رویدادهای آینده منطقه تاثیرگذار خواهد بود

عشرت شایق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز، زنان و کودکان را قربانیان اصلی جنایات صهیونیست‌ها در غزه دانست و افزود: سران رژیم صهیونیستی به خاطر ارتکاب جنایات ضد انسانی باید به عنوان جنایتکاران جنگی محاکمه و مجازات شوند.

وی حمایت آمریکا و برخی کشورهای غربی از رژیم جنگ افروز صهیونیستی را در تداوم اعمال جنایتکارانه این رژیم موثر ارزیابی کرد و افزود: سفرهای پی در پی مقامات آمریکایی و اروپایی به سر زمین‌های اشغالی و اعلام حمایت آنان از موجودیت رژیم صهیونیستی در اوج درگیری‌های غزه، نشان دادن چراغ سبز برای ادامه کشتار فلسطینیان بود.

نماینده مجلس هفتم، برخوردهای دوگانه قدرت‌های سلطه‌جو با موضوع حقوق بشر را ظلم مضاعف در حق مردم مظلوم فلسطین دانست و تصریح کرد: مقامات غربی در حالی فلسطینیان را به صبر و گفت‌وگوهای صلح دعوت می‌کنند که حمایت‌های همه‌جانبه سیاسی، مالی و تجهیزاتی آنان از جنایتکاران صهیونیست، مهمترین عامل ادامه حیات این رژیم نامشروع است.

این کارشناس مسائل سیاسی، بیانات مقام معظم رهبری در ‌ارتباط‌ با ضرورت حمایت از مردم فلسطین و برخورد قدرتمندانه با دشمنان را برگرفته از آموزه‌های دینی اعلام کرد و گفت: برای مقابله با افکار و رفتار نژاد‌پرستانه سردمداران استکبار و به ویژه رهبران رژیم صهیونیستی، راهی غیر از مقاومت مقتدرانه وجود ندارد.

وی افزود: قبول آتش‌بس و پذیرش شروط مبارزان فلسطینی از سوی رژیم صهیونیستی، پیروزی دیگری برای مقاومت فلسطین است و این موفقیت در رویدادهای آینده منطقه تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول