اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

20 آذر ماه

نخستین سوگواره عکس محرم در کوهدشت برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر نخستین سوگواره عکس محرم در کوهدشت گفت: 20 آذر ماه جاری نخستین سوگواره عکس محرم در سطح شهرستان کوهدشت برگزار می‌شود.

نخستین سوگواره عکس محرم در کوهدشت برگزار می‌شود

سجاد درویشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهدشت گفت: این سوگواره با هدف کشف استعدادهای عکاسی در شهر و روستاهای تابع شهرستان کوهدشت و همچنین ثبت سنت‌های عزاداری در شهرستان کوهدشت با موضوع عزاداری در کوهدشت، شهرها و روستاهای تابع برگزار می‌شود.

درویشی با بیان اینکه شرکت برای تمام عکاسان اعم از حرفه‌ای، آماتور شهر و روستاهای تابع شهرستان کوهدشت آزاد است، افزود: هر هنرمند عکاس می‌تواند حداکثر پنج عکس تک عکس، و یک  مجموعه شامل هفت عکس  به دبیرخانه سوگواره به آدرس کوهدشت – میدان قدس، انتهای پارک فدک، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت و یا به ایمیل  sajad_darvishie@yahoo.com ارسال کند.

وی در خصوص این سوگواره گفت: آخرین مهلت ارسال آثار تا 12 آذر ماه سال جاری است که قابل تمدید نیست.

درویشی تصریح کرد: همچنین داوری این سوگواره در روزهای 15 و 16آذرماه و نیز مراسم اهدای جوایز در روز 22 آذر ماه برگزار می‌شود.

دبیر نخستین سوگواره عکس محرم در کوهدشت در ادامه با بیان اینکه به نفرات اول تا پنجم این سوگواره جوایز نفیسی اهدا می‌شود، گفت: به تمام شرکت کنندگان در سوگواره لوح شرکت در سوگواره اهدا می‌شود و نیز از آثار برگزیده نمایشگاه عکسی در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر کوهدشت برپا می‌شود.

انتهای پیام/2304/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول