اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دعوت از عموم عکاسان کشور صورت گرفت

انتشار فراخوان نخستین سوگواره عکس حسینیه اعظم زنجان

خبرگزاری فارس: نخستین سوگواره عکس حسینیه اعظم زنجان با هدف به تصویر کشیدن ابعاد حماسی، عاطفی، عرفانی و اجتماعی عزاداری مسجد حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

انتشار فراخوان نخستین سوگواره عکس حسینیه اعظم زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی سوگواره، معاونت فرهنگی حسینیه اعظم زنجان، با انتشار فراخوانی از عموم عکاسان کشور برای شرکت در این سوگواره دعوت کرد تا عکس‌های خود را در موضوعات عزاداری در مسجد حسینیه اعظم، دسته عظیم عزاداری مسجد حسینیه اعظم، قربانگاه مسجد حسینیه اعظم، نذورات مسجد حسینیه اعظم، رخدادهای پیرامون مسجد حسینیه اعظم و تجلی نمادها و نشانه‌های شور و شعور حسینی در عزاداری مسجد حسینیه اعظم زنجان به دبیرخانه جشنواره ارسال دارند.

در این فراخوان آمده است، آخرین مهلت دریافت آثار 13 دی ماه، انتخاب و داوری عکس‌ها 22 دی ماه، اطلاع‌رسانی عکس‌های پذیرفته شده 30 دی ماه و افتتاح نمایشگاه و مراسم اهدای جوایز بهمن‌ماه سال جاری خواهد بود.

پس از اتمام مراحل انتخاب و داوری در مجموع 50 عکس برای نمایشگاه پذیرفته خواهند شد که از این میان به پنج اثر برگزیده کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به همراه لوح تقدیر و تندیس یادبود سوگواره اهداء خواهد شد.

شایان ذکر است، عکاسانی که قصد عکاسی از دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان در روز هشتم محرم را دارند حداکثر تا ساعت 20 روز پنجشنبه دوم آذرماه 91 مهلت دارند به پایگاه اطلاع‌رسانی حسینیه اعظم زنجان به آدرسhttp://www.haz.ir مراجعه کرده و برای دریافت کارت ویژه عکاسی از مراسم ثبت نام نمایند.

گفتنی است، فرم شرکت در جشنواره نیز در سایت حسینیه اعظم زنجان قابل دریافت است.

انتهای پیام/2308/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول