اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار محمودآباد خبر داد

خسارت 30 میلیارد ریالی سیل در محمودآباد

خبرگزاری فارس: فرماندار محمودآباد از برآورد اولیه خسارت 30 میلیارد ریالی سیل ناشی از بارندگی شدید دیشب و امروز این شهرستان خبر داد.

خسارت 30 میلیارد ریالی سیل در محمودآباد

جواد واحدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان محمودآباد از برآورد اولیه خسارت 30 میلیارد ریالی سیل در این شهرستان خبر داد.

وی تصریح کرد: بارندگی شدید که از شب گذشته آغاز و همچنان ادامه دارد باعث آبگرفتگی معابر، خسارت به راه‌های روستایی، واحدهای دامی و کشاورزی، منازل مسکونی و واحدهای تجاری و شکسته شدن برخی از پل‌ها در روستا شد.

فرماندار محمودآباد با اشاره به حضور اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان در محل وقوع حوادث ناشی از سیل ابراز داشت: همه در تلاش هستیم تا از بروز فاجعه جلوگیری کنیم که در این راه مسئولان استانی نیز باید به طور جدی وارد عمل شوند.

وی از همه مردم خواست تا با سعه صدر و همت گروهی در محلات و روستاها از بروز بحران جلوگیری کنند.

واحدی خاطر نشان کرد: با توجه به حضور بخشداران مرکزی و سرخ‌رود و دهیاران و شوراها و همچنین شهرداران محمودآباد و سرخ‌رود روستاها به کنترل کامل درآمده است و امیدواریم با کاهش باران بتوانیم به طور کامل آبگرفتگی را برطرف کنیم.

به گزارش فارس، بسیاری از روستاهای شهرستان محمودآباد دچار آبگرفتگی شده‌اند و رودخانه‌ها گنجایش هدایت آب را ندارند و در صورت ادامه بارش احتمال آبگرفتگی در سطح بیشتری از شهرستان وجود دارد.

انتهای پیام/86013/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول