اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دشتستان:

سیل در برازجان 4 کشته برجای گذاشت

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی فرماندار دشتستان گفت: بر اثر سیل در برازجان، تاکنون چهار جسد کشف شده و احتمال تلفات بیشتر نیز وجود دارد.

سیل در برازجان 4 کشته برجای گذاشت

بخشعلی دهقایدی لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در برازجان با تایید خبر کشته شدن چهار نفر در برازجان بر اثر سیل شب گذشته اظهار داشت: میزان خسارات وارد شده بر شهرستان دشتستان بسیار بالاست.

وی در ارتباط با تلفات سیل افزود: تاکنون چهار جسد کشف شده و احتمال تلفات بیشتر نیز وجود دارد.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: تعداد زیادی وسایل نقلیه از آب بیرون کشیده شده‌اند و هنوز از سرنوشت سرنشینان آنها اطلاعی نیست و به مرور زمان و با تخلیه کامل آب وضعیت دقیق تلفات مشخص می‌شود.

دهقایدی تصریح کرد: تمام نیروهای امدادی و ستاد بحران شهرستان از آغاز بارندگی و سیل در امر خدمات‌رسانی به مردم تلاش و فعالیت کردند و این روند تاکنون نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بیشتر زیرساخت‌های دشتستان آسیب دیده‌اند، گفت: راه‌ها و پل‌ها و تاسیسات شهرستان آسیب زیادی دیده‌اند و البته برآورد میزان دقیق خسارت نیازمند بررسی دقیق و کارشناسانه است.

این مسئول بیان کرد: برای جبران خسارت وارد شده به شهرستان نیازمند عزم ملی هستیم و از تمام مسئولان استانی و کشوری انتظار داریم کمک کنند.

انتهای پیام/2451/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول