اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری آذربایجان غربی:

دستگاه‌های استان اولویت‌های بودجه خود را اعلام کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری آذربایجان‌غربی گفت: دستگاه‌های استان حداکثر تا ده روز آینده نسبت به اعلام اولویت‌های بودجه‌ای خود اقدام کنند.

دستگاه‌های استان اولویت‌های بودجه خود را اعلام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی رزمجو ظهر امروز در جلسه شورای فنی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: پنج ماه قبل میزان بودجه تخصیص یافته دستگاه‌های استان 30 درصد اعلام شد ولی اکنون 18 درصد اعلام می‌شود و اداراتی که بیش از این میزان بودجه دریافت کرده‌اند باید نسبت به اعلام اولویت‌های بودجه‌ای خود اقدام کنند.

وی با اشاره به دستگاه‌هایی که بیش از 18 درصد بودجه دریافت کرده‌اند افزود: این دستگاه‌ها شرکت آب و فاضلاب شهری، شرکت آب و فاضلاب روستایی، آموزش و پرورش، استانداری، امور عشایری استان، اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره راه و شهرسازی، نوسازی مدارس، صدا و سیمای استان، صدا و سیمای مهاباد، شهرداری محمدیار و ورزش و جوانان هستند.

رزمجو ادامه داد: در زمینه عدم اعلام اولویت بودجه‌ای در زمان مقرر توسط دستگاه‌ها، دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری خود نسبت به تخصیص اقدام خواهد کرد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری آذربایجان‌غربی تاکید کرد: فروش اموال مازاد بر نیاز را جدی گرفته و در دستور کار خود قرار دهید، برای مثال با فروش اراضی، خودروها و یا سالن‌های ورزشی مازاد بر نیاز می‌توان عواید آن‌ را در پروژه‌های عمرانی هزینه کرد.

وی با اشاره به اینکه برخی کارمندان به صورت حقوق ‌طرحی در ادارات مشغول به فعالیت هستند خاطر نشان کرد: در دستگاه‌هایی از جمله اداره راه و شهرسازی، آب منطقه‌ای، منابع طبیعی و غیره کارمندانی به ‌صورت پروژه‌ای مشغول به فعالیت هستند که باید در زمان تعطیلی پروژه و یا اتمام فصل کار حقوقشان منقطع شود.

انتهای پیام/61008/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول