اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در شورای شهر مشهد صورت گرفت

بررسی نظریه‌های کمیسیون برنامه و بودجه

خبرگزاری فارس: امروز در شورای شهر مشهد برخی از نظریه‌های کمیسیون برنامه و بودجه بررسی شد.

بررسی نظریه‌های کمیسیون برنامه و بودجه

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ظهر امروز در یکصد و پنجاه و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر  مشهد اعضای شورای شهر مشهد در ارتباط با نظریه‌های کمیسیون‌های مختلف بین اعضای شورای شهر بحث و تبادل نظر شد.

یکی از نظریه‌هایی که مورد بررسی قرار گرفت نظریه کمیسیون برنامه، بودجه و امور اداری در ارتباط با افزایش سرمایه فردوس‌ها، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بود.

این نظریه به رای گذاشته شد و با حداکثریت آرا به تصویب رسید.

در ادامه کمیسیون برنامه، بودجه و امور اداری و کمیسیون امور حمل و نقل و ترافیک درباره نامه فرماندهی نیروی انتظامی خراسان رضوی در ارتباط با بهای خدمات پارکینگ‌های وسایل نقلیه توقیفی را مطرح کردند.

در این نظریه آمده است فرماندهی نیروی انتظامی خراسان رضوی اجازه داده می‌شود، حداکثر 20 درصد تعرفه پارکینگ را نسبت به سال 90 با تشخیص خود افزایش دهد و این نظریه توانست موافقت تمام اعضا را داشته و به تصویب برسد.

نظریه دیگر کمیسیون برنامه، بودجه و امور اداری در ارتباط با ایجاد تسهیلات احداث اقامتگاه ارزان قیمت برای زائران بود که اعضای شهر در زمینه احداث اقامتگاه‌های ارزان قیمت از طریق توسعه حسینیه‌های موجود را تصویب کردند.

در این مصوبه یک تبصره اضافه شد که شهرداری مشهد را مجاز می‌کند نسبت به صدور پروانه ساختمانی رایگان برای احداث حسینیه‌ها و تکایای مذهبی اقدام کند.

انتهای پیام/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول