اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه کیار:

یاد شهدای روستای سرتشنیز گرامی داشته شد

خبرگزاری فارس: یادواره شهدای روستای سرتشنیز از توابع شهرستان کیار برگزار شد.

یاد شهدای روستای سرتشنیز گرامی داشته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه کیار بعدازظهر امروز در مراسم برگزاری یادواره شهدای روستای سرتشنیز از توابع بخش کیار، اظهار داشت: شهدا از ارج و قرب والایی در نزد خداوند متعال برخوردارند.

حجت‌الاسلام میثم نبوی افزود: علاوه بر اینکه باید یاد و نام شهدا را گرامیداشت باید شعار حسینی شهدا را ادامه دهنده راه ایشان باشیم.

نبوی اهداف شهدا را احیای اسلام ناب محمدی(ص) برشمرد و گفت: حفظ اصول و ارکان اسلام از جمله تبعیت از ولایت فقیه و احیای سنت امر به معروف و نهی از منکر از دیگر این اهداف محسوب می‎شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه کیار در ادامه با اشاره به ایام شهادت امام حسین(ع)، گفت: حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در تمامی لحظات و در روز عاشورا، حتی دشمنان خود را بارها نصیحت و امر به معروف می‌کرد.

این مسئول ادامه داد: ایثار، فداکاری، از خود گذشتگی در قیام اباعبدالله الحسین (ع) به وضوح مشهود است.

نبوی اضافه کرد: برای طی کردن مراحل معنوی و رسیدن به سر منزل مقصود، انسان باید زندگی امام حسین(ع) را الگوی خویش قرار دهند.

وی با تشریح ابعاد زندگی خامس آل عبا، ابراز داشت: قیام الهی و خونین حسین بن علی(ع) برای بیرون آوردن خورشید فروزان حقیقت، امامت و ولایت از پشت ابرهای سیاه و باطلی بود که معاویه و یزید با خدعه و نیرنگ ایجاد کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه کیار با بیان اینکه یزید و معاویه با حکومت ظالمانه خود نمی‌گذاشتند نور حقیقت امامت و ولایت بر دل و جان و افکار مردم بتابد، گفت: سید جوانان اهل بهشت قیام کرد تا زشتی‌ها و پلیدی‌های دوران خویش را از جامعه مسلمین بیرون سازد و حاکمیت ظلم و جور را برچیده و ظالمان را رسوا کند.

این مسئول به آزادگی و شجاعت امام حسین(ع) اشاره کرد و متذکر شد: آن امام همام در عرصه کربلا برای پیاده شدن آرمان‌های اسلام عزیز باید با شجاعت در برابر دشمنان ایستاد و درس شهامت و آزادگی را به جهانیان آموخت.

به مناسبت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان یادواره 11 شهید روستای سرتشنیز برگزار شد.

انتهای پیام/68001/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول