اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سلمانشهر مازندران:

استکبار قصد انحراف اخلاقی در بین جوانان ایرانی دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه سلمانشهر در مازندران گفت: استکبار در میان نسل جوان با انواع ابزار می‌خواهد انحراف اخلاقی و عملی ایجاد کند.

استکبار قصد انحراف اخلاقی در بین جوانان ایرانی دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان تنکابن، حجت‌الاسلام سید احمد نقیب‌پور ظهر امروز در مراسم تجلیل از آزادگان بخش سلمانشهر در جمع ایثارگران، بسیجیان و آزادگان و مردم سلمانشهر با بیان مصیبت‌های کربلا و مصائب اهل بیت امام حسین (ع) تاکید کرد: این همه مصیبت که دل هر انسانی چه مسلمان چه غیرمسلمان را به درد می‌آورد، همه برای حفظ ارزش‌های دین اسلام بوده است و وای بر کسانی که به این خدا و کتاب او بی‌احترامی کنند.

وی با تاکید بر اینکه از همه مسلمانان توقع هست تا قدر قرآن را بدانند و به آن عمل کنند، افزود: انتظار ما از شما بسیجیان و نیروهای انقلاب بیشتر است تا در امر به معروف و نهی از منکر و احیای دین اسلام تلاش کنید اما امر دین باید با عطوفت و مهربانی و جذب حداکثری صورت گیرد.

نقیب‌پور با عنوان این نکته که در موقعیت حساسی از زمان قرار داریم خطاب به بسیجیان افزود: شما در پیروزی انقلاب و 8 سال دفاع مقدس افتخار آفریدید و جهان را متحیر ساختید و امروز باید با هوشیاری ابتکار به خرج دهید زیرا استکبار پول‌ها خرج می‌کند و در میان نسل جوان با انواع ابزار می‌خواهد انحراف اخلاقی و عملی ایجاد کند.

وی اضافه کرد: زیرا ریشه‌ بسیاری از اختلالات و انحرافات در همین معضلاتی است که استکبار در پی رواج آن در  جامعه ما است و آن را در قالب جنگ نرم دنبال می‌کند.

امام جمعه بخش سلمانشهر در مازندران تاکید کرد: با رهبری آگاه و درایت مقام معظم رهبری و به لطف پروردگار و مدد آقا امام زمان ما بر همه‌ این فتنه‌ها پیروز خواهیم شد، اما این امر به آن معنا نیست ما هوشیار و یا به فکر نباشیم.

وی با انتقاد از برخی فرهنگ‌های پوششی در میان مجامع از سوی عده‌ای گفت: مسئولان به فکر باشند زیرا استکبار برای این امر برنامه‌ها دارد و بسیج باید همواره در این امر مهم پیشقدم در امور فرهنگی برای حل مشکلات باشد و کار کند.

امام جمعه بخش سلمانشهر در پایان تصریح کرد: دین اسلام و قرآنی که امروز در دست ماست برای حفظ و پاسداری از آن خون‌ها ریخته شده، مصیبت‌ها دیده شده است و قیام امام حسین (ع) نیز در راستای حفظ و احیای دین خدا و کتاب آن بوده است.

انتهای پیام/2296/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول