اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار: ‌

خفت و خواری فضای استکبار را فرا گرفته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: شکست‌های اخیر برای سران استکباری جز خفت و خواری و ایجاد فضای بی‌اعتمادی چیز دیگری را به همراه نداشته است.

خفت و خواری فضای استکبار را فرا گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر مرزی بیله‌سوار اظهار داشت:‌ در این فضای سنگین آنها احساس می‌کردند که با یک پیروزی قاطع در حمله به غزه می‌توانند از فشارها و برخی تهدیدات خلاصی یابند در حالی که در گردابی فرود آمدند که هیچ راه بازگشت و فراری برای آنها باقی نمانده است.

وی حمله به مردم بی‌دفاع را شبیه حمله ناجوانمردانه یزیدیان سال 61 هجری به خیمه‌گاه اهل بیت امام حسین (ع) دانست و خاطرنشان کرد: امروز سران آمریکا و رژیم صهیونیستی سنگدل‌تر از یزید و شمر سعی می‌کنند کودکان، زنان و مردان بی‌دفاع را مورد هجمه بی‌دفاع خود قرار دهند تا شاید برای خود راه برون رفتی پیدا کنند.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار همه این تهدیدها و فشارها را نتیجه ناعدالتی‌ها و بی‌اعتنایی به اصل مرام انسانیت توصیف کرد و یادآور شد: اینکه مجامع جهانی نیز با سکوت خود وحشی‌گری‌های رژیم جعلی را مهر تایید می‌زنند جای گلایه و ناخرسندی است.

قیاسی با گرامیداشت هفته بسیج به عنوان محصول و مولود انقلاب اسلامی گفت: همانگونه که بسیج در عرصه دفاع و سازندگی موفق عمل کرده است در عرصه فرهنگی و صیانت از ارزش‌ها و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر نیز باید با قدرت و صلابت حاضر شود.

وی تاکید کرد: امسال شعار هفته بسیج شعار معناداری است که بسیج امتداد عاشورا می‌باشد که به یقین بسیجیان عاشورایی ما امروز با اخلاص و شجاعت و تبعیت از ولایت اصالت خود را به نمایش می‌گذارند.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار همچنین فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت و افزود: در شهرستان مرزی با توجه به حضور مسافران و میهمانانی از خارج از کشور و آن سوی مرزها به ویژه جمهوری آذربایجان سعی خواهیم کرد آیین‌ها و رسم و رسوم عزاداری سنتی را به شکل شایسته به نمایش بگذاریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، قیاسی در پایان سخنان خود به برپایی با شکوه نماز ظهر عاشورا تاکید کرد و بیان داشت: همه عزاداران و دستجات سینه‌زنی و زنجیر‌زنی و شبیه‌خوانان باید به هنگام شنیدن اذان ظهر عاشورا در نماز جماعت حاضر شده و به یاد آخرین زمزمه امام حسین (ع) با معبودش نماز جماعت برپا شود.

انتهای پیام/62003/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول