اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای پیشبرد اهداف تبلیغی

نشست صمیمی طلاب و روحانیان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

خبرگزاری فارس: نشست صمیمی طلاب و روحانیان چهارمحال و بختیاری با هدف پیشبرد برنامه‌های تبلیغی این استان با حضور 400 طلبه و روحانی برگزار شد.

نشست صمیمی طلاب و روحانیان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی و نشست صمیمی طلاب و روحانیون این استان با تسلیت ایام سوگواری ماه محرم، اظهار داشت: ماه محرم و صفر فرصت بسیار خوبی است تا از وجود مبلغان و روحانیت بهره‌گیری لازم انجام شود.

حجت‌الاسلام رحمت‌الله اروجی افزود: وجود روحانیون و مبلغان در ایام ماه محرم و صفر این امکان را برای افراد فراهم می‌کند که درک و بینش خود را نسبت به عاشورا و وقایع پس از آن ارتقا دهند.

وی، برپایی نشست‌های هم‌اندیشی را گام مهمی در سازماندهی مبلغان و روحانیان استان دانست و گفت: این نشست‌ها برکات بسیاری دارد که استمرار آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برپایی نشست‌های هم‌اندیشی یکی از مهم‌ترین توصیه‌های امام خمینی (ره) است، ادامه داد: تلاش می‎شود تا این نشست‌ها از تداوم و گستردگی خوبی برخوردار شود تا از این طریق بتوان توصیه‌های امام راحل را بیش از پیش اجرا کرد.

اروجی تصریح کرد: مبلغان و روحانیان این استان همواره در راستای تبلیغ دین و ترویج آموزه‌های اسلام خستگی‌ناپذیر بوده و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

وی افزود: امید می‎رود با وحدت و همدلی لازم بین روحانیان و ائمه جمعه استان فضای معنوی و دینی خوبی در استان حاکم شود و از این طریق بتوان در رشد و تعالی مردم گام مهمی برداریم.

انتهای پیام/68004/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول