اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امشب در هتل پارسیا قم

نشست خبری مرفاوی و دایی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نشست خبری سرمربیان تیم‌های فوتبال صبای قم و راه آهن شهرری در آستانه هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال امشب برگزار می‌شود.

نشست خبری مرفاوی و دایی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته عبدالصمد مرفاوی سرمربی تیم فوتبال صبای قم و علی دایی سرمربی تیم فوتبال راه آهن شهرری از ساعت 18 امروز سه‌شنبه هفتم آذر ماه در هتل پارسیا قم پاسخگوی سئوالات خبرنگاران و اصحاب رسانه خواهند بود.

این در حالی است که بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، دیدار صبای قم و راه آهن شهرری از هفته شانزدهم لیگ برتر از ساعت 15 و 15 دقیقه عصر چهارشنبه هشتم آذر ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.

دایی و مرفاوی در حالی تیم‌های خود را در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته شانزدهم مسابقات دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر یکدیگر قرار می‌دهند که در هفته گذشته صبا بازنده میدان برابر سایپا و راه آهن شهرری پیروز مصاف با صنعت نفت آبادان بوده است.

صبای قم در ورزشگاه انقلاب کرج و در دیداری خارج از خانه که هشتمین میهمانی آنها در خانه رقبای لیگ برتری بود در حالی که هرگز شایسته باخت نبود در میان ناباوری با حساب دو بر صفر تن به شکستی عجیب داد.

راه آهن شهرری نیز بر خلاف صبای قم در هفته پانزدهم در خانه خود یعنی در ورزشگاه اکباتان تهران میزبان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بود و در پایان دیداری که سه ضربه از راه دور منجر به باز شدن دروازه‌ها شد، با نتیجه دو بر یک برابر میهمان خود پیروز شد.

این دو تیم آخرین بار در دیدار برگشت مسابقات فصل قبل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و در بازی هفته بیستم در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف یکدیگر رفتند که برنده آن مسابقه صبای قم بود که توانست با گل‌های علی مولایی و غلامرضا عنایتی در مقابل تنها گل امید عالیشاه از سد تیم فوتبال راه آهن شهرری عبور کند.

بازی رفت دو تیم صبای قم و راه آهن شهرری در دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی عصر فردا چهارشنبه هشتم آذر ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود که صبای قم در حال حاضر با کسب 20 امتیاز تیم یازدهم جدول و راه آهن شهرری با 23 امتیاز تیم هشتم جدول رده‌بندی است.

انتهای پیام/78002/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول