اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی:

استفاده از خرد جمعی در توسعه گرمی اولویت اصلی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرمی گفت: برای توسعه شهرستان گرمی استفاده از خرد جمعی را در اولویت قرار داده‌ایم.

استفاده از خرد جمعی در توسعه گرمی اولویت اصلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمود علایی زنگیر پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان گرمی اظهار داشت: از ابتدای ورودمان به این شهرستان با هدف توسعه منطقه محروم گرمی وارد عمل شدیم و این کار را تا خروج این شهرستان از محرومیت ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه ما با تکیه بر توان مدیران توانمند وارد عمل شده‌ایم، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیز با احساس وظیفه در این راستا وارد عمل شده و دست ما را در بحث توسعه شهرستان گرمی بگیرند.

فرماندار شهرستان گرمی با تاکید بر اینکه در اداره امور شهرستان با هدف توسعه و پیشرفت آن از اندیشه نخبگان و فرهیختگان استفاده خواهیم کرد، یادآور شد: این اندیشه‌های کارساز می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف والایمان که خروج شهرستان گرمی از محرومیت است یاری کند.

علایی زنگیر گفت: فرمانداری تلاش می‌کند با ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های اداری از خرد جمعی در توسعه این شهرستان بیشترین استفاده را داشته باشد.

این مسئول استقبال از نظرات سازنده نخبگان و افراد کاردان را در امور مختلف موجب افزایش مشارکت جمعی در توسعه منطقه دانست.

فرماندار شهرستان گرمی ابراز داشت: با بهره‌گیری از تجارب ارزنده نخبگان و با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده بهتر از اعتبارات و امکانات موجود گام‌های بلندی برای توسعه و عمران شهرستان گرمی برداشته می‌شود.

علایی زنگیر با اشاره به تغییرات اخیر در برخی دستگاه‌های اجرایی شهرستان افزود: ما این تغییرات را صرفاً به جهت توسعه گرمی و نجات این شهر از روزمرگی انجام دادیم و از مسئولان نیز می‌خواهیم در این تغییر و جابجایی همراهمان باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: امروز شهرستان گرمی بیش از هر زمان دیگر نیازمند توسعه است و برای ما قابل قبول نیست که این شهرستان با چهره چند سال پیش در نقشه استان ظاهر شود و هیچ کاری نیز برای آن انجام ندهیم.

انتهای پیام/62003/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول