اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواشناسی لرستان:

بارش برف در 3 شهر لرستان آغاز شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره هواشناسی استان لرستان گفت: بارش برف در سه شهر الیگودرز، ازنا و بخش شول‌آباد الیگودرز لرستان آغاز شد.

بارش برف در 3 شهر لرستان آغاز شد

نورالدین سپهوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: بارش برف از عصر امروز در ارتفاعات شهرستان‌های الیگودرز و ازنا آغاز شده و هم‌اکنون این بارش به مراکز این شهرها رسیده است.

وی با بیان اینکه بررسی الگوهای هواشناسی نشان‌دهنده ادامه بارش باران طی فردا تا ظهر در سطح استان دارد، افزود: طی 48 ساعت گذشته تاکنون میزان بارندگی در شهرستان‌های خرم‌آباد 3.4 میلی‌متر، الشتر 11.8 میلی‌متر، بروجرد 9.3، دورود 20.4 میلیمتر، الیگودرز 35.8، ازنا 35، کوهدشت 5.7، نورآباد 15.7، پلدختر 1.4 و دوره چگنی 4 میلی‌متر گزارش شده است.

سپهوند یادآور شد: تا ظهر فردا این ناپایداری در استان وجود دارد که پیامد این جو ناپایدار بارش باران و در ارتفاعات برف پیش‌بینی شده است.

مدیرکل اداره هواشناسی استان لرستان گفت: در سال زراعی گذشته میانگین بارش باران در لرستان 367 میلی‌متر بوده که نسبت به سال قبل از آن 25 درصد کاهش و نسبت به دوره آماری بلند مدت 18 درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه بیشترین باران لرستان طی 48 ساعت گذشته 54.6 میلی‌متر است که در بخش شول‌آباد الیگودرز گزارش شده است.

هم‌اکنون بارش برف و باران در سطح لرستان به صورت پراکنده در حال باریدن است.

انتهای پیام/2304/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول