اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بندرعباس:

بزرگ‌ترین عملیات مبارزه با قاچاق سوخت در گچین با موفقیت به پایان رسید

خبرگزاری فارس: فرماندار بندرعباس از اجرای موفقیت‌آمیز بزرگ‌ترین عملیات مبارزه با قاچاق سوخت در منطقه گچین شهرستان بندرعباس خبر داد.

بزرگ‌ترین عملیات مبارزه با قاچاق سوخت در گچین با موفقیت به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی عصر امروز در جمع خبرنگاران از اجرای بزرگ‌ترین عملیات مبارزه با قاچاق سوخت در منطقه گچین شهرستان بندرعباس خبر داد و اظهار داشت: بزرگ‌ترین عملیات مبارزه با قاچاق سوخت در منطقه گچین شهرستان بندرعباس با موفقیت انجام شد و طی این عملیات ظرفیت کامل نگهداری و انتقال سوخت قاچاق در این منطقه از بین رفت.

وی با بیان اینکه گچین یکی از آلوده‌ترین نقاط هرمزگان به قاچاق سوخت محسوب می‌شود، عنوان کرد: در این عملیات گسترده 40 مخزن بتونی زیرزمینی و دفنی سوخت و همچنین 400 مخزن فایبرگلاس و فلزی نگهداری سوخت در مجموع با ظرفیت نگهداری چهار میلیون لیتر سوخت قاچاق در منطقه گچین کشف و منهدم شد.

فرماندار بندرعباس افزود: طی این عملیات، دو میلیون لیتر سوخت قاچاق کشف که یک میلیون لیتر آن به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان منتقل و مابقی نیز به علت عدم شرایط انتقال منهدم شدند.

مرادی تصریح کرد: همچنین در این عملیات 200 پمپ تخلیه گازوئیل، 20 دستگاه خودروی حمل سوخت قاچاق، 30 حلقه لوله 100 متری انتقال سوخت و 10 دستگاه موتورسیکلت نیز از قاچاقچیان کشف و چهار نفر از قاچاقچیان سوخت نیز دستگیر شدند.

وی ادامه داد: همچنین بخش زیادی از اراضی دولتی که به تصرف قاچاقچیان درآمده و برای نگهداری سوخت قاچاق استفاده می‌شد نیز طی این عملیات رفع تصرف شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرعباس اجرای این عملیات را یکی از مصوبات شورای تامین شهرستان بندرعباس عنوان کرد و گفت: این عملیات با مصوبه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین شورای تامین شهرستان بندرعباس و توسط نیروهای انتظامی با موفقیت انجام شد.

مرادی همچنین از اجرای عملیات‌های دیگری برای مبارزه با قاچاق سوخت خبر داد و افزود: در مراحل بعدی عملیات‌های بزرگ دیگری برای مبارزه با قاچاق سوخت در مناطقی همچون بوستانو، کلمهتری، حسن لنگی و جلابی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/آ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول