اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان شازند:

6200 لیتر سوخت قاچاق در شازند کشف شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان شازند از کشف شش هزار و 200 لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

6200 لیتر سوخت قاچاق در شازند کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، احمدرضا چگنی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و جلوگیری از قاچاق سوخت ماموران انتظامی شهرستان طرح برخورد با قاچاق فرآورده‌های نفتی خارج از شبکه توزیع را با شدت بیشتری نسبت به سال‌های گذشته به مرحله اجرا در آوردند.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح ماموران موفق شدند طی دو عملیات جداگانه مقدار شش هزار و 200 لیتر سوخت قاچاق را کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی شازند با اشاره به این عملیات‌ خاطر نشان کرد: در یکی از ماموریت‌ها ماموران ایستگاه بازرسی توره حین استقرار در محور اراک ـ بروجرد از یک دستگاه نیسان مقدار 4 هزار لیتر نفت سفید و در عملیات دیگری حین بازرسی از بار یک دستگاه خودرو نیسان مقدار دو هزار و 200 لیتر نفت سفید قاچاق کشف و ضبط کردند.

به گفته وی در این راستا در مجموع شش هزار و 200  لیتر نفت سفید قاچاق کشف و تعداد دو دستگاه خودرو توقیف و رانندگان آن نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شازند همچنین با اشاره به دستگیری 14 توزیع کننده مواد مخدر خاطر نشان ساخت: در ماه گذشته و با تلاش و هوشیاری ماموران انتظامی شازند 14 نفر از توزیع کنندگان انواع مواد مخدر توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر دستگیر و  چهار کیلو و 200 گرم مواد مخدر از آنان کشف و ضبط شد.

چگنی افزود: تمامی دستگیرشدگان به همراه مواد مکشوفه با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

انتهای پیام/87001/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول