اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یاوری:

مشکل مالی عامل جدایی بازیکنان فجر است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی گفت: مشکل مالی عامل جدایی بازیکنان فجر است و ما برای حفظ تیم مجبوریم با انتقال بازیکنان موافقت کنیم.

مشکل مالی عامل جدایی بازیکنان فجر است

محمود یاوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: جدایی رضا حقیقی و عباس محمدرضایی دو بازیکن کلیدی فجر برای گره‌گشایی از مشکلات مالی تیم و پرداخت قرارداد بازیکنان صورت گرفته است.

وی افزود: در شرایطی که مسئولان این استان و اداره کل ورزش و جوانان فارس به وعده‌های حمایت از تیم فجر عمل نمی‌کنند فروش بازیکن به سایر تیم‌ها تنها راه باقی‌مانده برای تامین هزینه‌ها است.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی تصریح کرد: فجر سپاسی به اسم یک تیم سازنده در فوتبال ایران معروف است که با بها دادن به جوانان باانگیزه زمینه حضور آنان را در باشگاه‌های بزرگ و عرصه‌های ملی فراهم می‌کند.

یاوری خاطرنشان کرد: برای جایگزینی بازیکنان جدا شده از ترکیب فجر نفرات جوانی در تیم داریم که با میدان دادن به آنها پست‌های خالی را تکمیل می‌کنیم.

وی در مورد علت افت این تیم در بازی‌های اخیر بیان کرد: تمام تیم‌ها با یک شرایط افت و پیشرفت مواجه می‌شوند و مصدومیت هفت نفر از بازیکنان در بازی با مس کرمان شکست تیم فجر و نزولش در جدول را رقم زد که در بازی آینده قابل جبران است.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی ابراز داشت: زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهید دستغیب موجب زمین خوردن و مصدومیت بازیکنان این تیم شده است که امیدوارم بازسازی ورزشگاه حافظیه سریع‌تر به اتمام برسد تا بازی‌ها در این ورزشگاه انجام شود.

یاوری در پایان گفت: تمرینات تیم در مدت تعطیلات لیگ برگزار شده است و با انجام بازی‌های دوستانه آماده انجام دیدارهای باقی‌مانده تا پایان نیم‌فصل نخست هستیم.

به گزارش فارس، فجر سپاسی در هفته شانزدهم لیگ برتر فردا بعد از ظهر در شیراز میزبان پیکان تهران است که با پیروزی در این دیدار می‌تواند در جمع تیم‌های بالای جدول قرار گیرد.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول