اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی بسیج خواهران آبیک

مسابقه با محوریت خطبه حضرت زینب (س) برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران فاطمةالزهرا‌ (س) شهرستان آبیک از برگزاری مسابقه خطبه حضرت زینب ‌(س) در بین پایگاه‌های بسیج خواهران این شهرستان خبر داد.

مسابقه با محوریت خطبه حضرت زینب (س) برگزار می‌شود

زهرا چگینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک گفت: مسابقه خطبه حضرت زینب‌(س) در تمام پایگاه‌های بسیج خواهران شهرستان آبیک برگزار شده که به 20 نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

وی افزود: حضرت زینب‌ (س) بزرگترین بانوی بنی‌هاشم و جهان اسلام است که دارای صفات برجسته و ممتازی است.

این مسئول ادامه داد: حضرت زینب‌ (س) الگوی تمام عیار در تمام عرصه هاست که بانوان جامعه باید به ایشان تأسی کرده و راه هدایت و سعادت خود را در دنیا و آخرت در گرو این بانوی بزرگوار اسلام و عقیله بنی‌هاشم بدانند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران فاطمه الزهرا‌(س) شهرستان آبیک گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی انتظار است که بانوان جامعه با صبر و شکیبایی در راستای مبارزه با جنگ اقتصادی گام برداشته تا بهبود وضعیت موجود را در آینده نزدیک شاهد باشیم.

چگینی تصریح کرد: تلاش حضرت زینب(س) در افشاگری ماهیت حکومت یزید و معرفی امام حسین‌(ع) به عنوان امام بر حق همیشه ماندگار است.

وی ادامه داد: دختران و زنان جامعه با توجه به اینکه دشمنان فرهنگ اسلامی را هدف گرفته‌اند باید بیش از پیش حجاب اسلامی را رعایت کرده و برای حجاب ارزش قائل شوند بنابراین باید در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص پوشش و حجاب اهمیت بیشتری دهند.

این مسئول با اشاره به خطبه حضرت زینب‌(س) در کوفه توضیح داد: حضرت زینب(س) در بخشی ازاین خطبه فرموده است: ای مردمان کوفه ای مردمان دغل پیشه و فریب‌کار اشکتان خشک نشود و ناله‌هایتان پایان نپذیرد به راستی که در عذاب جاودان هستید.

چگینی اضافه کرد: در بخش دیگری از خطبه حضرت زینب ‌(س) فرمودند؛ چگونه پاک خواهید کرد لکه ننگ کشتن فرزندان پیامبران و معدن رسالت و آقای جوانان بهشت را، همان که در جنگ‌ها مرجع شما و بیانگر دلایل روشن و چراغ هدایت شما بوده است.

وی اذعان کرد: حضرت زینب (س) در صبر، قوت، ایمان و تقوا منحصر به فرد بود و در فصاحت و بلاغت گویا از زبان حضرت علی ‌(ع) صحبت می‌کرد.

انتهای پیام/77006/ل/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول