اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط دانش‌آموزان اسلامشهری برگزار شد

اجتماع بزرگ یاوران زینب (س) در اسلامشهر

خبرگزاری فارس: اجتماع بزرگ دانش‌آموزی یاوران زینب (س) در اسلامشهر برگزار شد.

اجتماع بزرگ یاوران زینب (س) در اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، هزاران دانش‌آموز دختر اسلامشهری ظهر امروز با تجمع در آستان مقدس امامزاده عقیل(ع)، به یاد شیرزن دشت کربلا، در رثای امام حسین (ع)، سرور شهیدان کربلا عزاداری کرده و اشک ماتم ریختند.

در این مراسم که به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالهد الحسین (ع) و هفته امر به معروف برگزار شده بود، دانش‌آموزان مدارس مختلف اسلامشهر، در قالب هیئت‌های عزاداری با حجاب کامل و چادر به سر در صفوف منظم، در مسیرها و خیابان‌های منهتی به امامزاده عقیل (ع) حرکت کرده و پس از اجتماع در محل آستانه این امامزاده عظیم‌الشأن، به عزاداری پرداختند.

دختران محجبه اسلامشهری با حضور گسترده خود در این مراسم با چادرهای مشکی در سطح شهر بار دیگر  حجاب و عفاف شیرزن حماسه آفرین دشت نینوا در برابر یزدیان زمان را به نمایش گذاشته و بر رعایت حجاب و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سطح جامع تاکید نمودند.

براساس گزارش خبرنگار فارس در اسلامشهر، بیش از 2000 نفر از دانش‌آموزان دختر بخش چهاردانگه شهرستان اسلامشهر نیز، با تجمع در محل آموزشگاه شهید حبیبی عدل به عزادرای در سوگ سالار شهیدان کربلا پرداختند و در ادامه دختران محجبه با راهپیمایی در سطح شهر چهاردانگه، خواستار گسترش و ترویج بیشتر فرهنگ عفاف   توسط بانوان و دختران جامعه شدند.

انتهای پیام/64002/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول