اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

270 میلیون تومان برای شهرداری الکترونیک اردبیل سرمایه‌گذاری شد

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: برای راه‌اندازی شهرداری الکترونیک 270 میلیون تومان سرمایه‌گذاری انجام شده است.

270 میلیون تومان برای شهرداری الکترونیک اردبیل سرمایه‌گذاری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری عصر امروز در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: ما در اجرای شهرداری الکترونیک با یک برنامه‌ریزی و زمان‌بندی مشخص مصمم هستیم و در بودجه سال 92 مقدمات اجرایی شدن این پروسه فراهم شده است.

وی با اعلام اینکه تنها در بخش نرم‌افزاری و اتصال سیستم‌های یکپارچه مالی سازمان‌ها و شهرداری‌های مناطق مختلف 500 میلیون تومان سرمایه‌گذاری صورت می‌گیرد، تصریح کرد: ما اجرای طرحی را آغاز می‌کنیم که در قالب نظام آی‌تی پیش از این سابقه اجرا در شهرداری نداشته و زمینه ارایه خدمات سریع‌تر و راحت‌تر را فراهم می‌آورد.

بدری خاطر نشان کرد:‌ در بسیاری از مراکز استان‌ها این کار از سال‌های گذشته شروع شده و ما در قالب برنامه پنج ساله توسعه شهر اردبیل نسبت به عملی شدن این پروژه اقدام لازم را انجام داده‌ایم.

این مسئول در ادامه سخنان خود به قدمت ساختمان مرکزی اردبیل به عنوان یکی از ساختمان‌های با سابقه با هدف راه‌اندازی موزه شهرداری اشاره کرد و ادامه داد: در این باب به گونه‌ای حرکت و برنامه‌ریزی را انجام دادیم تا با کمترین مشکل زمینه و فرصتی مهیا شود تا بتوانیم از این فضا به عنوان موزه شهرداری اردبیل استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: با کم شدن مراجعات مردم به ساختمان مرکزی اردبیل امکان بهره‌گیری از این فضا بیشتر فراهم شده و ما آثار و اسناد قدیمی را می‌توانیم به عنوان اسناد تاریخی بلدیه در این مکان در اختیار علاقمندان قرار دهیم.

نصب المان‌های شهری با برجستگی‌های ارزشی و معنوی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل در ادامه سخنان خود به فعالیت‌های انجام شده در نصب المان‌ها و تندیس‌های مختلف در سطح شهر اشاره کرد و بیان داشت: این المان‌ها و تندیس‌ها بیشتر با محتوای ارزشی و معنوی انجام شده که سعی داریم در اکثر میادین و مراکز اصلی شهر از این نمادها و نشانه‌ها استفاده کنیم.

بدری از نصب ماکت یادمان خلبان جدی و هواپیمای اف چهار او در اردبیل خبر داد و یادآور شد: ‌این تندیس و نماد در حال ساخت است که امیدواریم در پاسداشت هشت سال جنگ تحمیلی و به یاد افتخارآفرینی خلبان نامدار اردبیل جدی این یادمان در میدان ایثار اردبیل نصب شده و زمینه‌ای برای پاسداشت رشادت‌های این دلاور نیروی هوایی باشیم.

وی گفت: ‌تابستان امسال نیز با تصویب شورای شهر ساخت نماد زیبای شهری در میدان وحدت را آغاز کردیم که پیمانکار آن قول داده است نیمه اول سال آینده این تندیس را که آمیخته به فرهنگ و تاریخ این سرزمین به ویژه تشیع و شیخ صفی‌الدین اردبیلی است، تکمیل کرده و در اختیار ما قرار دهد تا بتوانیم به نصب آن همت کنیم.

بدری همچنین از فعال بودن دبیرخانه تجلیل از شهرداران با سابقه و قدیمی اردبیل خبر داد و افزود: ما دبیرخانه این همایش را با عنوان بوسه بر تجربه فعال نگه داشتیم تا بتوانیم به طور مستمر با شهرداران سابق در ارتباط باشیم تا زمینه برای بهره‌مندی از نقطه نظرات آنها فراهم شود.

شهردار اردبیل در ادامه سخنان خود به تولید 350 تن زباله در هر روز در شهر اردبیل اشاره کرد و اظهار داشت: با توافقی که اخیراً به صورت جامع و کامل با سرمایه‌گذار پروژه بازیافت زباله و تولید سوخت از پسماندهای شهری داشتیم، توافق کردیم تا بعد از تأیید نهایی شورای شهر تمام زباله‌های شهری در اختیار این کارخانه قرار گیرد تا زمینه استفاده از آن برای بازیافت حقیقی در بخش انرژی مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/62001/ل/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول