اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ماشین‌سازی بازی برده را واگذار کرد

تاخت و تاز گسترش فولاد و شهرداری در لیگ آزادگان

خبرگزاری فارس: در هفته یازدهم لیگ دسته اول ایران تیم‌های تبریزی صاحب دو پیروزی و یک شکست شدند.

تاخت و تاز گسترش فولاد و شهرداری در لیگ آزادگان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عصر امروز از هفته یازدهم لیگ دسته اول ایران تیم گسترش فولاد تبریز میزبان ابومسلم مشهد بود، شهرداری تبریز از استقلال خوزستان پذیرایی می‌کرد و ماشین‌سازی نیز در اهواز مهمان استقلال اهواز بود.

سومین پیروزی متوالی گسترش فولاد تبریز/ گسترش فولاد تبریز دو ابومسلم مشهد یک

تیم گسترش فولاد تبریز برای اینکه صدر جدول را از دست ندهد به سومین پیروزی متوالی خود دست یافت.

شاگردان رسول خطیبی ابتدا در دقیقه 12 از مهمان نامدار خود عقب افتادند، اما در ادامه بازی رسول علیزاده در دقیقه 31 از نقطه پنالتی بازی را به تساوی یک بر یک کشاند.

در نیمه دوم تیم گسترش فولاد تبریز بیشتر صاحب توپ و میدان بوده و بالاخره در دقیقه 76 به گل برتری خود دست یافت. پرتاب اوت بلند همراه با تاثیر یک بازیکن شهرداری و ضربه سر سعید آقایی گل پیروزی بخش گسترش فولاد را رقم زد.

با این پیروزی تیم گسترش فولاد تبریز با هفت پیروزی، چهار تساوی و بدون شکست و 25 امتیاز در صدر جدول قرار می‌گیرد و ابومسلم نیز با 15 امتیاز به رده ششم سقوط می‌کند.

گسترش فولاد هفته آینده مهمان تیم مس سرچشمه کرمان است.

برد شیرین شهرداری تبریز

شهرداری تبریز یک استقلال خوزستان صفر

تیم شهرداری تبریز در هفته یازدهم لیگ دسته اول ایران میزبان استقلال خوزستان بود که این بازی با تنها گل مرداد فرضیات در دقیقه 70 به سود تیم شهرداری تبریز به اتمام رسید. با این پیروزی مجموع امتیازات شاگردان کمالوند به عدد 14 رسیده و در رده هفتم جدول قرار می‌گیرد.

البته هنوز نتیجه بازی نیمه تمام شهرداری تبریز با برق شیراز اعلام نشده که در صورت پیروزی سه بر صفر شهرداری در این بازی، جمع امتیازات این تیم به عدد 17 رسیده و یک پله صعود می‌کند.

شهرداری تبریز هفته آینده مهمان تیم یادآوران شلمچه است.

ماشین برد را با باخت عوض کرد

ماشین‌سازی تبریز 1- استقلال اهواز 2

ماشین‌سازی تبریز که دو هفته گذشته نباخته بود تا دقیقه 86 از میزبان خود استقلال اهواز پیش بود و در آستانه یک شگفتی قرار داشت، اما شاگردان اصغر اعتباری قدر این موقعیت را ندانسته و در چهار دقیقه پایانی دو گل دریافت کردند و ضمن واگذاری بازی به انتهای جدول بازگشتند.

ماشین‌سازی که بعد از تغییر و تحولات مدیریتی در دو بازی گذشته خود نباخته بود، اوایل این هفته علیرضا اکبرپور را کنار گذاشته و اعتباری را جایگزین کرده بود و به دنبال کسب سه امتیاز این بازی بود تا ضمن فاصله گرفتن از تیم استقلال اهواز موقعیت خود را در جدول بهبود بخشد، اما با این شکست بار دیگر ماشین‌سازی قعرنشین جدول شد.

ماشین‌سازی هفته آینده میزبان تیم پارسه ایرانیان است.

انتهای پیام/آ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول