اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران:

امام حسین (ع) الگوی بارز اصلاحات است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران گفت: بحمدالله شیعه الگوی بارز اصلاحات را دارد و امام حسین (ع) الگوی بارز اصلاحات است.

امام حسین (ع) الگوی بارز اصلاحات است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی در جمع عزاداران حسینی شهرستان پاکدشت اظهار داشت: امام حسین (ع) الگوی اصلاح طلبی واقعی است، ایشان با مشاهده انحراف در دین پیامبر (ص) و به هدف اصلاح جامعه قیام کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران گفت: برای اصلاحات باید به سه عامل مجهز بود، دانش کافی نسبت به انحراف، علم به چگونگی برخورد با انحراف و سوم ابزار برخورد با انحراف، زمانی که به‌طور دقیق قیام اصلاح‌طلبانه امام حسین (ع) را مورد بررسی قرار دهیم می‌بینیم ایشان هم علم و دانش کافی نسبت به انحراف و کج روی داشتند، هم روش برخورد با انحراف را که همانا برخورد بر اساس قرآن و سنت پیامبر (ص) و امیرالمومنین (ع) بود، داشتند و هم به ابزار برخورد با انحراف که امر به معروف و نهی از منکر بود مجهز بودند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز برخی افراد ادعای اصلاح‌طلبی می‌کنند اما در عاشورا چادر از سر زن محجبه می‌کشند، به نمازگزاران حمله‌ور می‌شوند، اموال عمومی را تخریب و فتنه‌گری می‌کنند و سرانجام خود را اصلاح طلب می‌دانند، بعد هم سردسته اصلاح طلبان می‌آید و این افراد را خداجو می‌خواند، هتاکی می‌کنند و آن را اصلاح می‌نامند، این هتاکی‌ها با اصلاح طلبی منافات دارد، کجا مردان خداجو چادر از سر زن مسلمان می‌کشند، خداجویی این است؟

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به آیات 11 و 12 سوره مبارکه بقره اضافه کرد: خداوند در این آیات می‌فرمایند «وإذا قیل لهم لا تفسدوا فی الأرض قالوا إنما نحن مصلحون، ألا إنهم هم المفسدون ولکن لا یشعرون» یعنی «چون به آنان گفته شود که در زمین فساد نکنید، می‌گویند: ما مصلحانیم، آگاه باشید که اینان خود تبهکارانند و نمی‌دانند»، آتش زدن و تخریب اموال عمومی فساد در زمین است یا اصلاحات؟

این مسئول عنوان کرد: به جای شعار و فرافکنی بهتر است قدری به خود بیاییم، بحمدالله شیعه الگوی بارز اصلاحات را دارد، الگوی اصلاحات انقلاب‌های رنگی ساخته جورج سوروس نیست، تئوری‌های براندازی نرم غربی‌ها که اصلاحات نمی‌شود، الگوی اصلاحات حسین بن علی (ع) است.

مراسم عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان با حضور هزاران تن از مردم مومن شهرستان پاکدشت توسط هیئت رزمندگان اسلام این شهرستان در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) پاکدشت برگزار شد.

انتهای پیام/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول