اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

دستگاه‌ها و ادارات فضاهای اداری خود را ساماندهی کنند

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیاری از دستگاه‌ها و نهادها فضاهای اداری اضافی دارند که باید آن‌ها را ساماندهی کرده و فکری به حال آن کنند.

دستگاه‌ها و ادارات فضاهای اداری خود را ساماندهی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسین صابری عصر امروز در کمیته ساماندهی فضاهای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بسیاری از ادارات فضای اداری اضافی دارند که باید به فکر ساماندهی آن‌ها باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: برای نمونه اگر برخی ادارات همچون جهاد کشاورزی که ادغام شده‌اند فضای اداری خود را ساماندهی کنند و همه در یک ساختمان و مجتمع باشند ماهانه چیزی نزدیک به 100 میلیون تومان صرفه‌جویی از قبال آن ایجاد خواهد شد.

صابری ادامه داد: صرفه‌جویی در ساختمان‌های اداری می‌تواند بسیاری از هزینه‌های اضافی را حذف کند و برای نمونه هستند ادارات و دستگاه‌هایی که تنها چهار کارمند بیشتر ندارند ولی در ساختمان‌هایی که گنجایش ده‌ها کارمند را دارد مستقر شده‌اند.

وی به نمونه‌ای از این ساختمان‌ها در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: برای نمونه برای ستاد حوادث مترقبه که چند کارمند بیشتر ندارد ساختمانی عظیم ساخته شده که می‌توانست ساخته نشود و کارکنان آن در گوشه‌ای از ساختمان استانداری مستقر می‌شدند.

وی با درخواست از کمیته ساماندهی فضاهای اداری در استان کهگیلویه و بویراحمد برای تکمیل اطلاعات مربوط به فضاهای اداری در این استان اظهار کرد: باید اطلاعات دقیقی در را برای برنامه‌ریزی و ساماندهی در اختیار ما قرار دهید.

این مسئول در ادامه با درخواست از این کمیته در راستای تعیین تکلیف منازل سازمانی ابراز داشت: باید تعداد کل منازل مشخص شده و آن‌گاه برای فروش آن‌ها اقدام شود، البته با در نظر گرفتن این موضوع که ساکنین حاضر در این منازل در اولویت خرید واحدها هستند.

انتهای پیام/2571/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول