اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد:

سرمایه‌گذارن صنعتی کهگیلویه و بویراحمد را حمایت می‌کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیرو فرمایشات رهبری مبنی بر حمایت از کار و سرمایه ایرانی، سرمایه‌گذارن صنعتی کهگیلویه و بویراحمد را حمایت می‌کنیم.

سرمایه‌گذارن صنعتی کهگیلویه و بویراحمد را حمایت می‌کنیم

 به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، داریوش دیودیده ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان عنوان کرد: حوزه تولید و تجارت مهم‌ترین پایه اقتصادی در جامعه است و در شرایط مختلف اقتصادی و بین‌المللی و دشمنی‌ها و کمبودها، همدلی و هم‌فکری و همراهی دستگاه‌های اجرایی و مردم مؤثر خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت و معدن استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بحث تولید هم به بحث اشتغال برمی‌گردد و هم به نیازهایی که مردم خواهند داشت و در حوزه صنعت و معدن دو وظیفه داریم که هم تأمین نیازهای مردم و هم پایدار کردن تولید بوده که نتیجه آن اشتغال در جامعه است.

دیودیده توسعه سرمایه‌گذاری را در این استان خواستار شد و افزود: کنترل بازار به تنهایی جواب نخواهد داد و توجه به اصناف و توجه به بازار به صورت بازرسی جواب قطعی نخواهد داد که باید با همکاری مردم و مسئولین و ائمه جمعه و تشکل‌ها این ارتباط برقرار شود و با کمک این مجموعه بتوانیم زمینه همکاری را فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: بحث اقتصاد و مشکلات اقتصادی تنها به مملکت ما مربوط نمی‌شود هرچند شاید برای کشور ما جدی‌تر و محسوس‌تر باشد ولی با جدیتی که وجود دارد می‌توانیم این محدودیت‌ها را به فرصت تبدیل کنیم و فرصت‌هایی را به وجود آوریم تا استقلال اقتصادی فراهم شود.

دیودیده تولید را مهم‌ترین راهبرد مقابله با تحریم دشمنان نظام اسلامی دانست و ادامه داد: ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران اقتصادی در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‌گذاری شده در دستور کار صنعت، معدن و تجارت قرار دارد.

این مقام مسئول احتکار را مهم‌رین مشکل اقتصادی دانست و تاکید کرد: با هر نوع احتکار و گرانفروشی با کمک مردم و نظارت مردمی برخورد خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت و معدن این استان آینده را از آن ما و کشور ایران دانست و گفت: در آینده افتخار خواهیم کرد به داشتن چنین اقتصادی که با همکاری و همدلی و توجه به رهنمودهای رهبری به دست آورده‌ایم.

انتهای پیام/82004/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول