اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران در گفت‌وگو با فارس:

توزیع بودجه 130 میلیاردی در مازندران قانونی بود/نمایندگان اختیارات را پذیرفتند

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: اختصاص 130 میلیارد تومان بودجه مازاد استان به غرب مازندران درست بوده و بر اساس قانون مربوط به اختیارات استاندار است.

توزیع بودجه 130 میلیاردی در مازندران قانونی بود/نمایندگان اختیارات را پذیرفتند

سید علی‌اکبر طاهایی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری درباره موضوع نشست نمایندگان مجلس با وی در مجلس که با حضور وزیر کشور برگزار شد، بیان داشت: موضوع نشست نماینده دولت با نمایندگان مجلس مازندران، نشست توضیحی با موضوع تحقیق و تفحص از کار استاندار توسط نمایندگان مازندران برگزار شد.

پاسخ نمایندگان مجلس را قبلا داده بودیم 

وی تصریح کرد: پاسخ نمایندگان مجلس مازندران را قبلا داده بودیم و علاوه بر پاسخ مکتوب به برخی نمایندگان با حضور وزیر کشور در کمیسیون مجلس حضور یافتیم.

استاندار مازندران در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس که پاسخ شما به نمایندگان مجلس در مورد ابهامات مورد درخواست نمایندگان چه بود گفت: در نامه مکتوب به نمایندگان مجلس در مورد اقداماتم مربوط به اختصاص 130 میلیارد تومان بودجه مازاد استان به غرب مازندران عنوان شد که بر اساس قانون این کار مربوط به اختیارات استاندار بود و نمایندگان نیز این موضوع را پذیرفتند.

نمایندگان خواسته‌های قانونی‌شان را مطرح کنند

استاندار مازندران ادامه داد: این تصمیم در شورای برنامه‌ریزی استان مازندران گرفته شد.

وی در پاسخ به دیگر سؤال خبرنگار فارس که برخی نمایندگان از بابت سؤال‌های مطرح شده و جواب‌های صادر شده توسط شما قانع نشدند، بیان داشت: نمایندگان مجلس از باب نقطه‌نظراتشان قانع نشدند و من از نمایندگان درخواست کردم که بند‌های قانونی مربوط به اعتراضاتشان را مطرح کنند چون مجلس باید در چارچوب قانون موضوع را مطرح کند.

سابقه تحقیق و تفحص

به گزارش خبرگزاری فارس، استاندار مازندران طی یک سال گذشته از بودجه مازندران حدود 130 میلیارد تومان به غرب مازندران اختصاص داد که این موضوع واکنش‌هایی را در مازندران توسط برخی نمایندگان مجلس و ائمه جمعه به همراه داشت.

پس از پیگیری‌های انجام شده برای نخستین بار مقیمی نماینده بهشهر در مجلس شواری اسلامی حدود 6 ماه پیش موضوع تحقیق و تفحص از استاندار مازندران را در صحن علنی مجلس مطرح کرده بود.

پس از مقیمی، شجاعی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی نیز در نشستی با خبرنگاران مازندران موضوع تحقیق و تفحص از استاندار مازندران در صحن علنی مجلس را نوعی فشار رسانه‌ای بر استاندار اعلام کرد.

مدتی بعد موضوع تحقیق و تفحص از استاندار مازندران توسط نماینده مردم قائمشهر مطرح شد که به خاطر سیل و نوشهر و چالوس این موضوع با تاخیر و در کمیسیون داخلی مجلس برگزار شد.

نامه تفصیلی استاندار مازندران به نمایندگان مجلس به زودی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول