اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر بخش معرفت شجره طیبه صالحین تاکید کرد

بهره‌گیری از توان طلاب در ترویج شجره طیبه صالحین

خبرگزاری فارس: دبیر بخش معرفت شجره طیبه صالحین گفت: باید بتوانیم طلاب هر شهری را در ارتباط با شجره طیبه صالحین در سراسر کشور فعال کرده و از ظرفیت حوزه در این بخش استفاده کنیم.

بهره‌گیری از توان طلاب در ترویج شجره طیبه صالحین

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمد‌رضا عابدینی امروز در جریان دیدار سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و اعضای ستاد هفته بسیج با آیت‌الله ممدوحی گفت: فعالیت‌های پژوهشی شجره طیبه صالحین از دو ماه قبل آغاز شده و الان به مرحله‌ای رسیدیم که با وجود زمان کمی که از آن می‌گذرد پژوهش‌های انجام شده در مرحله پختگی قرار گرفته است.

وی با اشاره به توانایی‌های موجود در زمینه پاسخگویی به سئوالات ادامه داد: ما در زمینه پاسخگویی به سئوالات و همچنین مباحث پژوهشی نیروهای کارآمد و قابلیت کار در زمینه‌های گوناگون دینی و اعتقادی را با کیفیت بسیار مناسب داریم و از این لحاظ با مشکلی مواجه نیستیم.

دبیر بخش معرفت شجره طیبه صالحین اذعان کرد: مشکلی که ما با آن مواجه هستیم عدم وجود نیروی ارتباطی القاء محتوا است که ما با انجام بهتر فعالیت‌ها بتوانیم نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنیم.

عابدینی اضافه کرد: مشکل دومی نیز که شجره طیبه صالحین با آن روبه‌رو است بحث تبلیغات است، الان تبلیغات برای فعالیت این گروه به صورت بسیار ضروری و مهم قلمداد می‌شود. خیلی از افراد حتی در قم هم با فعالیت این گروه آشنایی ندارند.

وی تصریح کرد: همچنین در ارتباط با سایت نیز باید تغییرات نرم‌افزاری صورت پذیرد تا به وسیله این تغییرات گروه بتواند نسبت به فعالیت بهتر و در زمینه‌های بیشتر از جمله فعالیت‌های تبلیغی، صوتی و تصویری اقدام کند.

دبیر بخش معرفت شجره طیبه صالحین اظهار داشت: این موارد موجب شده آن طور که باید به شجره طیبه صالحین نگاه نشده است.

عابدینی ادامه داد: نیازهایی که در سطح جامعه و در زمینه‌های گوناگون مشاهده می‌شود در بالاترین سطح و اوج قرار دارد که باید هر چه سریع‌تر نسبت به تأمین محتوای این نیاز‌ها کوشید.

وی افزود: در مقابل این نیاز‌ها مشاهده می‌شود که توانایی‌های حوز‌ه‌های علمیه در بالاترین سطح خود قرار دارد و باید از این توانایی‌ها بهترین استفاده ممکن شود.

دبیر بخش معرفت شجره طیبه صالحین گفت: ‌رابطی که از آن نام برده شد باید بتواند این توانایی‌ها را در پاسخگویی به نیازهای جامعه فعال کند.

عابدینی بیان کرد: در این زمینه باید توجه داشت که اگر ما بهترین متن‌ها و تبلیغات را داشته باشیم اما نیروی رابطی که می‌خواهد القاء متن را انجام دهد نداشته و یا نیروی آموزش دیده و مناسب در اختیار نداشته باشیم، کار به درستی انجام نخواهد گرفت.

وی تشریح کرد: طبیعی است که بخشی از نیازهای جامعه مالی است، ولی بخشی از نیاز‌هایی که در زمینه انجام فعالیت انجام می‌شود مربوط به حذف اصطکاک‌هایی است که در زمینه‌های مختلف وجود دارد.

دبیر بخش معرفت شجره طیبه صالحین اضافه کرد: نکته مهمی که در ارتباط با طلاب استان قم وجود دارد این است که ما بتوانیم طلاب هر شهری را در ارتباط با شجره طیبه صالحین در سراسر کشور فعال کنیم.

عابدینی در ادامه گفت: این کار را می‌توان با برقراری ارتباط با گروه‌های اعزام مبلغ و ایجاد نوعی نظم برای اعزام حداقل مبلغ حداقل به مدت دو روز در ماه به نقاط مختلف کشور انجام داد.

وی افزود: برای تقویت این طلاب نیز می‌توان با حضور اساتید و مدیران گروه‌ها، کلاس‌ها و دوره‌هایی در زمینه‌های مورد نیاز آنها برگزار کرده و بدین وسیله ضمن آشنایی آنها با مسائل مربوط به فعالیت گروه شجره طیبه صالحین، بتوانیم به بهترین صورت ممکن به مخاطب خود القاء مطلب کنیم.

انتهای پیام/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول