اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لزوم تسریع شرکت برق در جابه‌جایی تیرهای برق مزاحم

1800 تیر برق در خیابان‌ها و کوچه‌های تبریز بلاتکلیف رها شده‌اند

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز از شرکت برق خواست در جابه‌جایی تیرهای برق مزاحم از معابر و خیابان‌های سطح شهر تسریع کند و گفت: یکهزار و 800 تیر برق در مناطق مختلف شهری بلاتکلیف رها شده‌اند.

1800 تیر برق در خیابان‌ها و کوچه‌های تبریز بلاتکلیف رها شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در نشست معاونان، شهرداران مناطق و مدیران ارشد شهرداری تبریز با تأکید بر لزوم همکاری بیش از پیش شرکت برق در جابه‌جایی تیرهای برق باقی‌مانده در معابر و خیابان‌های شهری خاطرنشان کرد: بالغ بر یک‌هزار و 800 تیر برق در نتیجه اجرای طرح‌های مسیرگشایی و تعریض معابر توسط شهرداری در مناطق مختلف شهری بلاتکلیف رها شده‌اند که همچنان خطرآفرین هستند و شرکت برق باید نسبت به جابه‌جایی این تیرها اقدام عاجل صورت دهد.

شهردار تبریز در ادامه عدم جابه‌جایی این تعداد تیر برق را زمینه‌ساز بروز مشکلات ترددی برای شهروندان و حوادثی همچون تصادفات رانندگی دانست و خاطرنشان کرد: اگرچه شرکت برق دلیل تأخیر در امر جابه‌جایی این تیرها را کمبود اعتبارات اعلام کرده است با این حال بی‌توجهی به این موضوع نیز زمینه‌ساز مشکلات مالی و جانی برای شهروندان خواهد بود و باید نسبت به حل این مشکل اقدام جدی صورت گیرد. 

انتهای پیام/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول