اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست نساجی مازندران:

نساجی برای گرفتن 3 امتیاز از شاهین به میدان می‌رود

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم نساجی مازندران گفت: برای گرفتن سه امتیاز بازی برابر شاهین بوشهر به میدان می‌رویم.

نساجی برای گرفتن 3 امتیاز از شاهین به میدان می‌رود

سیدمحمود اسدی در مورد دیدار حساس تیم نساجی با شاهین بوشهر در چهارچوب رقابت‌های دسته اول باشگاه‌های کشور در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قائمشهر، گفت: این هفته با حمایت پر شور هواداران ششمین پیروزی فصل را به دست آورده و با همت و غیرت بازیکنان و کادر فنی خوبی که داریم به صدر جدول نگاه جدی خواهیم داشت.

وی در ادامه افزود: بازی این هفته مقابل شاهین بوشهر بازی خوبی خواهد بود چراکه برای گرفتن سه امتیاز بازیکنان با انگیزه بیشتر به میدان می‌رویم.

اسدی گفت: شرایط تیم بسیار خوب بوده و هیچ مصدوم و محرومی نداریم که در این بازی حضور نداشته باشد همه ما یک هدف داریم آن هم صعود به لیگ برتر است و باید شرایط را به گونه‌ای رقم بزنیم که صعودمان به لیگ برتر راحت‌تر شود.

وی افزود: تمامی بازیکنان با رشادت و غیرتی که در تمام این 9 بازی از خود نشان دادند این را ثابت می‌کند که نساجی هدفمند بوده است.

سرپرست تیم نساجی مازندران  با بیان اینکه هواداران سرمایه‌های فوتبال هستند، گفت: این تیم نشان داد که یک تیم مردمی بوده چرا که در هر بازی چه در داخل و چه در خارج از خانه هواداران ما را تنها نگذاشته و نخواهند گذاشت.

انتهای پیام/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول