اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین حج و زیارت ایلام:

8 هزار زائر انفرادی از مرز مهران به عراق عزیمت کردند

خبرگزاری فارس: جانشین حج و زیارت استان ایلام گفت: 8 هزار زائر انفرادی از مرز مهران در ایام محرم به عتبات عالیات اعزام شدند.

8 هزار زائر انفرادی از مرز مهران به عراق عزیمت کردند

حسین نیکروش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: این تعداد زائر که قصد تردد انفرادی از مرز مهران را داشتند توسط این مدیریت ساماندهی شدند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تردد انفرادی از مرز مهران ممنوع است اما با عنایت به حضور تعدادی از زائران در مرز مهران این دستگاه اقدام به ساماندهی این تعداد زائر کرده و سپس آنان را به عتبات عالیات اعزام کرد.

این مسئول اضافه کرد: ساماندهی زائران در مرز مهران سبب رضایتمندی زائران و همچنین مسئولان استان و شهرستان مرزی مهران شد به نحوی که امام جمعه مهران در خطبه‌های هفته گذشته از تلاش این مدیریت تقدیر کرد.

نیکروش تصریح کرد: افزون بر این نیز 40 هزار زائر ایرانی عتبات عالیات عراق در روزهای محرم تاکنون از مرز مهران تردد کرده‌اند.

جانشین حج و زیارت استان ایلام گفت: این دستگاه در راستای ساماندهی و اعزام زائران به عتبات عالیات تلاش می‌کند. ارائه خدمات مطلوب به زائران عتبات عالیات از مهم‌ترین برنامه‌های این مدیریت است.

انتهای پیام/2246/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول