اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان:

65 منزل مسکونی در برازجان دچار آبگرفتگی شد

خبرگزاری فارس: شهردار برازجان گفت: 65 منزل مسکونی در برازجان دچار آبگرفتگی شده بودند که با تلاش نیروهای امدادی مشکلات آنها برطرف شد.

65 منزل مسکونی در برازجان دچار آبگرفتگی شد

کریم حسین‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: از صبح روز شنبه چهارم آذرماه شاهد بارش سنگین و کم‌سابقه باران در شهر برازجان و روستاهای اطراف بودیم و به ویژه در مرکز شهر برازجان بیشترین میزان بارش گزارش شده است.

وی افزود: از دقایق ابتدایی بارش باران، تمام تیم‌های عملیاتی شهرداری برازجان برای خدمات‌رسانی به شهروندان حاضر شدند و امدادرسانی به مردم را انجام دادند.

شهردار برازجان از وقوع 65 مورد آبگرفتگی منازل در برازجان خبر داد و خاطرنشان کرد: از صبح شنبه تا حدود ساعت 20 شنبه‌ شب بیش از 65 مورد آبگرفتگی منازل و حدود 35 مورد نجات خودرو انجام داده‌ایم و هم‌اکنون نیز آمادگی کامل برای کمک به همشهریان داریم.

حسین‌آبادی تصریح کرد: براساس گزارش‌های رسیده همچنین سه مورد سوختگی کنتور برق نیز بر اثر بارش باران در روز شنبه داشته‌ایم که با کمک نیروهای امدادی برطرف شده است.

وی یادآور شد: پرسنل زحمتکش شهرداری به طور شبانه‌روزی در آماده‌باش کامل به سر می‌برند و به ویژه تمهیدات لازم برای عزاداری تاسوعا و عاشورا اندیشیده شده است و امیدوار هستیم مراسم عاشورا نیز با تلاش مسئولان با کیفیت مطلوبی انجام شود.

انتهای پیام/2451/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول