اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان دشتستان خبر داد

انتقال واحدهای آلاینده به خارج از محدوده شهری برازجان

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی شهرستان دشتستان از انتقال اصناف و واحدهای آلاینده به خارج از محدوده شهری برازجان خبر داد.

انتقال واحدهای آلاینده به خارج از محدوده شهری برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان محمدصادق کمالیان صبح امروز در نشست با مدیران و مسئولان دستاگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان اظهار داشت: رفاه و آسایش مردم یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌ها و ماموریت‌هایی است که مسئولان اجرایی باید برای دستیابی به آن تلاش کنند.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: اقتصاد یکی از مهم‌ترین حوزه‌هایی است که مسئولان در تامین رفاه و آسایش مردم باید به آن توجه داشته باشند و نظارت بر بازار، جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها و نظارت بر روند توزیع کالاهای اساسی مردم از مسائل مهمی است که باید در این راستا مورد توجه قرار گیرد.

کمالیان بیان داشت: نباید اجازه دهیم افراد سودجو و منفعت‌طلب از وضعیت بازار سوءاستفاده کنند و برای دستیابی به منفعت و سود بیشتر آرامش و آسایش مردم را به هم بزنند و با نظارت دقیق و مستمر باید با چنین افرادی برخورد قاطع صورت پذیرد.

وی اضافه کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان در توسعه صنعت و تجارت این شهرستان نقشی مهم ایفا کرده و از زحمات مدیریت و کارکنان این اداره تقدیر و تشکر می‌کنیم.

این مسئول ابراز داشت: اصناف و واحدهای تجاری شهرستان دشتستان در تغییر و تحول در حوزه‌های فعالیت خود پیشگام بوده و اقدامات لازم به‌منظور اصلاح امور را انجام داده‌اند.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان دشتستان عنوان کرد: اصلاح شبکه‌های توزیع‌، استقرار دستگاه‌های توزین دیجیتال‌، پوز فروشگاهی به منظور خرید آسان و رونق تجارت دیجیتال‌، صندوق مکانیزه فروش و ... از اقداماتی است که اصناف این شهرستان به‌منظور تحول در وضعیت بازار به‌طور جدی مورد توجه قرار داده‌اند.

کمالیان با اشاره به انتقال اصناف و واحدهای آلاینده به خارج از محدوده شهری برازجان گفت: در حوزه فعالیت اصناف شهر برازجان شاهد استقبال از طرح انتقال صنوف آلاینده به شهرک صنعتی و مجتمع‌های صنفی اطراف شهر برازجان بوده‌ایم.

وی با اشاره به نقش اصناف در توسعه اقتصادی و فضای اشتغال شهرستان دشتستان بیان داشت: اصناف شهرستان دشتستان آمادگی کامل برای همراهی مسئولین به‌منظور توسعه شهرستان و افزایش اشتغال را دارند.

انتهای پیام/2451/و/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول